Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
AAHHH!! Iedereen schijnt het al te weten!
Ik moet deze halve dag nog door zien te komen, want ik word namelijk pas na vijven gebeld. Hopelijk zijn al jullie gedachten bij me...
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..." Siegfried Sassoon
Ik heb m'n VWO 6 jaar geleden al gehaald, maar kreeg zojuist de heugelijke mededeling dat mijn zus haar VWO ook binnen heeft. Haar profielwerkstuk voor geschiedenis ging over "De uitrusting en kleding van Amerikaanse en Britse parachutisten gedurende D-Day" (dat onderwerp heeft ze zelf gekozen; eerlijk waar), waar ik haar natuurlijk uitvoerig bij geholpen heb. I iz glad and proud!
Iedereen die het heeft gehaald: Gefeliciteerd!
Iedereen die het nog moet horen: Sterkte en Succes!
Feliciteerd.
Wat voor'n cijfer had ze voor haar profielwerkstuk?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944