loslopende Poema op de Veluwe
-
- Lid
- Martijn
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
Ja, zo zal er morgen wel in de krant staan:
Gezin aangevallen door Poema.
Men wilden zo graag een foto van de poema nemen, voor in het familiealbum. Toen ze het beest hadden gevonden, maakte de vader een foto. Door de flits werd de Poema kwaad, en viel het gezin aan....
Gezin aangevallen door Poema.
Men wilden zo graag een foto van de poema nemen, voor in het familiealbum. Toen ze het beest hadden gevonden, maakte de vader een foto. Door de flits werd de Poema kwaad, en viel het gezin aan....
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
Officeel is de jacht gestopt, de laatste serieuze meldingen zijn van gisteravond, sommige mensen die nog nooit een vos hebben gezien, maakte hierook melding van.
Het gedode ree, is aangevallen door een grote katachtige, en niet door een Vos ,er loopt dus iets rond aan beide zijde van de N224, men vermoedt dat als de rust in het gebied is terug gekeerd het beest zich weer zal laten zien, als hij tenminste nog in het gebied zit, want hij kan gauw een groot aantal kilometers afleggen.
De boswachter blijven uitkijken naar de poema
Het gedode ree, is aangevallen door een grote katachtige, en niet door een Vos ,er loopt dus iets rond aan beide zijde van de N224, men vermoedt dat als de rust in het gebied is terug gekeerd het beest zich weer zal laten zien, als hij tenminste nog in het gebied zit, want hij kan gauw een groot aantal kilometers afleggen.
De boswachter blijven uitkijken naar de poema
- Zitadelle
- Lid
- Contacteer:
mijn vader zit op de Stevin kazerne te Ede die durfde zijn auto niet meer uit
ik hoop maar niet dat hij afzakt naar Apeldoorn
ik hoop maar niet dat hij afzakt naar Apeldoorn
http://www.t-kwadraat.nl/
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
- Jeeper704
- Lid
Voor degenen die twijfelen .......
Dit is een poema
----->
Dit is een vos
------>
Dit is een poema
----->
Dit is een vos
------>
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
-
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Jongens ik ben ten einde raad!!!! Eergister ging ik op me brommer bij me oma mijn kat ophalen in Ede, want ben paar dagen op vakantie geweest. Op de terug weg is hij uit de mand gesprongen en weg gerend!!! Dat gebeurde bij de Ginkelse Hei!! Na vele uren zoeken heb ik hem nog steeds niet terug kunnen vinden!!! Dus ik hoop dat iemand hier mij kat heeft gezien!!
Hij luisterd naar de naam Felix en heeft een licht rode kleur en beetje witte pootjes!
Hier een foto van mijn kat:
Als iemand me kat heeft gezien of maar ook iets weet over hem, zou deze persoon dan contact met mij op willen nemen!!!!
Hij luisterd naar de naam Felix en heeft een licht rode kleur en beetje witte pootjes!
Hier een foto van mijn kat:
Als iemand me kat heeft gezien of maar ook iets weet over hem, zou deze persoon dan contact met mij op willen nemen!!!!
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Dáár, daar loopt hij, erachteraan
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator