jurgen schreef:14 in een disco? je moet nog steeds 16 zijn om daar binnen te mogen, en als je er dan nog binnen mag, dan zijn je ouders ont-zet-tend onverantwoordelijk.
Er zijn genoeg discotheken te vinden waar je vanaf je 14e in mag. En ik heb dat dan ook sinds mijn 14e gedaan.... Ik kan je een ding zeggen, dat is wel een toptijd om uit te gaan. Later is natuurlijk ook super, maar als je zo jong bent is het toch heel anders. Degenen die toen wel uitgingen, snappen hem wel.
Maar waarom dat onverantwoordelijk is van ouders snap ik niet helemaal? Net als bier drinken, dat doet iedereen hier in de buurt al op die leeftijd.
de slogan was dan ook ''Alcohol onder de 16, nog even niet!
ook in de achterhoek
Maar om niet te ver off topic te gaan zal ik een paar dingen over mezelf vertellen;
Opleiding; Commerciële Economie (hbo) aan de HAN in Arnhem.
Werk; Gelderlander (stand-by), Albert Hein, en natuurlijk in een dump
Favoriete bier; Grolsch, maar Warsteiner wil der ook in
Roken; Nee, tegenwoordig is het niet echt logisch meer als mensen er aan beginnen, je wordt overal behandelt als een paria.
Relatie; Single
Woont thuis
Hobby's; Uitgaan, verzamelen wo2, Vrijwillig in ons museum helpen, en motoren (heb een bsa uit 55)
Verzamelt ruim 8 jaar
Begonnen met verzamelen doordat mijn vader een museum heeft, ben zo besmet geraakt.
Verzamelt; alles wo2 wat me aanstaat.
Muziek; Dance, Trance, minimal, Techno, Hardstyle (géén core of terror), en aprés Ski natuurlijk. Maar onder vrouwelijk gezelschap kan ik me heeeel erg goed vermaken op alle andere muziekgenres.
Haten; doe ik niet aan
Films; Alles over wo2, maar ook films als The Shawshank Redemption, en voor meer favo films zie
http://www.moviemeter.nl/user/38413