+Geboren: September 1975
+Woonplaats: Gelders dorpje
+Studie/Werk: Gestudeerd reclame en publiciteitsvormgeving, restauratieve schildertechniek, en nog wat jaartjes dit en dat (studiehoppen oa hippische beroepsopleiding deurne, psychologie creatieve therapie) Werk: (Vanaf mn 10de in de stallen van omliggende boerderijen in de weekenden maar dat telt niet he?) Eerst bij een reclamebureau als ontwerpster, toen bij een fotostudio (studiowerk met de technische camera en dokawerk (met de hand ontwikkelen en afdrukken niet met dat moderne gedoe

)) en nu Dierenasiel medewerkster af en toe op de dierenambu (veel leuker dan dat gestress op een reclamebureau)
+Hobby m.u.v. WO2: Lezen, internet, met de honden wandelen, paardrijden, concerten, creabea doen voor de lol en zonder stress

,
genieten van een mooie balletvoorstelling (klassiek het liefst) of kunstschaatsen, en ja ook van een goede voetbalwedstrijd.
+Muziek: Jaren 30-40-50, klezmer, goth, neofolk, darkambient, psychobilly, oriental...vrij veel...zie muzieksmaaktopic.
+Fav. Food: Ovenschotels, dingen met rijst en kip altijd goed (zolang de kip goed uitgeplozen en SCHOON is...een kipfilet uit de supermarkt is dit niet...

), broccoli (beetje knapperig nog)
+Hate this food: Uien, teveel knoflook, rauwe witlof, verder lust ik alles
+Fav. Drinks: Op dikke nr 1 THEE (en dan het liefst uit een thee-ei geen chemisch zakje), granini kirsch, kersenjenever, wodka met ijsblokjes
+Hate this liquid piece of crap: Grapefruitsap
+I just love: Dieren, de natuur in, muziek, dansen als niemand kijkt
+haat, PURE HAAT: Ik haat niks, ik erger me wel soms aan dingen (haast, drukte, de verkeerde rij bij de supermarkt haha)
+Hoe is de interesse in WO2 begonnen?: geschiedenisles op school met een geweldige goede leraar en familiegeschiedenis
+Hoe is de verzameldrang begonnen?: Ehm, tjah...als ik dat wist, obsessieve persoonlijkheid wellicht?
+Interesse in? Nederlands; nsb, joods, algemeen. Duits; bdm, hj