Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
To protect the security of your account, PayPal employs some of the most advanced security systems in the world and our anti-fraud teams regularly screen the PayPal system for unusual activity. We recently have determined that different computers have logged on to your PayPal account, and multiple password failures were present before the logons. We now need you to re-confirm your account information to us. If this is not completed in 48 hours, we will be forced to suspend your account indefinitely, as it may have been used for fraudulent purposes. We thank you for your cooperation in this manner. In order to confirm your PayPal records, we may require some specific information from you.
Idd, ik log op school ook in, en ik typ zo snel dat ik me wel eens vertyp. Ik heb er verdorie 500 euro opstaan. Ik kan het niet eraf halen als ik geen creditcard invoer nu. En die heb ik niet.
Sbf.Koch schreef:Je hebt toch wel vrienden/familie/ouders met zo'n ding?
Ja, De vriend van me moeder. Maar als ik het met zijn kaart probeer denken ze natuurlijk zeker dat ik geld probeer weg te sluizen dat niet van me is.. ( omdat de naam anders is )
Misschien wel, maar dan is het geregistreerde adres anders. Ik heb ondertussen een mail gestuurd. Ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar geld van iemand voorgoed weg zetten..
Nee, maar dat kunnen en mogen ze dus wel. Dat is het risico van het internet en staat ongewtijfeld ook in de vooraf gegeven regels. Hopelijk begrijpen ze jouw situatie...
Ja, De vriend van me moeder. Maar als ik het met zijn kaart probeer denken ze natuurlijk zeker dat ik geld probeer weg te sluizen dat niet van me is.. ( omdat de naam anders is )
Gewoon het geld overmaken naar de vriend van je moeder(zijn naam). Je kan naar iedereen een Paypal betaling doen ook al zijn ze geen lid. Wel een geldig email adres gebruiken. Dan kan hij het geld ontvangen en overmaken op zijn creditcard. Helaas maak je wel wat kosten.
Gewoon het geld overmaken naar de vriend van je moeder(zijn naam). Je kan naar iedereen een Paypal betaling doen ook al zijn ze geen lid. Wel een geldig email adres gebruiken. Dan kan hij het geld ontvangen en overmaken op zijn creditcard. Helaas maak je wel wat kosten.