Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik vind winter leuk als het echt koud is en zomer als het echt warm is.
Aangezien dat vrij weinig voorkomt in Nederland, geef mij dan maar lekker lente weer. (na zo'n flinke hitte hou ik overigens ook van een goede regenbui)
Ik vond t wel prettig zo. Heb toch t strand om de hoek
Jammer dat t nu wat minder word..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Sbf.Koch schreef:Wat ik zo heerlijk vind van een regenbui direct na de hitte is die geur van verse regen en groen... heerlijk...
Ik ruik liever een lekker witbiertje dat ik drink bij een lekker zonnetje en een aangename temperatuur.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Geef mij de vrieskou maar! Er zijn maar 2 voordelen van dit weer en dat zijn dat je met de jeep lekker open kunt rijden en dat je de mooiste vrouwen met verschrikkelijke sexy kleding lopen!
Frankie schreef:Geef mij de vrieskou maar! Er zijn maar 2 voordelen van dit weer en dat zijn dat je met de jeep lekker open kunt rijden en dat je de mooiste vrouwen met verschrikkelijke sexy kleding lopen!
jammer is ook dat de meest lelijke vrouwen in dezelfde kleding rondlopen
"Never tell people how to do things. Tell them what to do and they will surprise you with their ingenuity."
Yes! Gisteravond ben ik weer in vijandelijk contact gestaan tegenover hostile Muggen. Ik heb er 6 kunnen doden, de rest kon me niet naat aanvallen vanwege m'n beschermende muggenstift
Zomer verdwijn! Maak plaats voor koele dagen met wolken!