Tour de France!!

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Wie gaat de Tour winnen?

Lance Armstrong
36
72%
Jan Ullrich
8
16%
Alexandre Vinokourov
1
2%
Ivan Basso
2
4%
Santiago Botero
0
Geen stemmen
Iban Mayo
0
Geen stemmen
Joseba Beloki
0
Geen stemmen
Levi Leipheimer
1
2%
Iemand anders, vertel!!
2
4%
 
Totaal aantal stemmen: 50

Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

Nu heeft die wel een excuse.
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Zhukov schreef:
verellen schreef:Ik doe ook wel mee :)
:cheer:

Lijkt me overigens wel duidelijk dat de meerderheid van de mensen hier denkt dat Armstrong wel zal winnen. Ik denk dat Armstrong afstapt trouwens, wanneer hij in de bergen ziet/voelt dat-ie niet meer kan winnen. Volgens mij houdt hij dan gewoon de eer aan zichzelf, want dan hoeft-ie niet te zeggen dat hij ooit verslagen is, maar dat bijvoorbeeld een griepje hem genekt heeft ofzo.
Hij heeft er al 1 :) Naar het schijnt is hij wat ziekjes..
Maar ook Ullrich heeft al zijn maatregelen genomen->tegen de auto gerede :)
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Hehe, Jan heeft het principe slipstream iets te serieus genomen, maar komt goed, hij heeft alleen wat schaafwonden!!

Met de vorm van Jan zit het wel goed, hij is er zelf ook van doordrongen dat áls hij Armstrong nog een keer wil verslaan het nu moet gebeuren. Daarnaast is Telekom (eeh T-Mobile :roll: ) geheel afgestemd op Ullrich en eventueel Vinokourov, mocht eerstgenoemde de verwachtingen niet waar kunnen maken.

Ik denk dat het spannender gaat worden dan voorgaande jaren, naar mijn idee is de concurrentie voor Armstrong sterker dan voorheen. T-Mobile is erg sterk, Liberty Seguros heeft ook een heel goed team op de been gebracht met Beloki, Gonzales-Galdeano en Heras, CSC heeft altijd wel een paar goede rijders. Bovendien is Armstrong zijn meesterknecht kwijt, Ekimov was altijd één van de wegcaptains naast Armstrong, maar die kan er dit jaar niet bij zijn. Wel een aantal sterke nieuwe gezichten bij Discovery (Popovich, Savoldelli), maar de vraag is of het collectief zo sterk is als vroeger bij US Postal.

Ik kan in ieder geval bijna niet wachten tot morgen!! Hebben er zich al nieuwe mensen aangemeld bij onze sub-poule van rondemaster?? Naam Forum, wachtwoord; forum!!
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik ga voor Jan in t roze
Starting up again
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Ik ga er weer voor zitten :P Ik hoop dat het een spannende ronde wordt.
Ik ga voor Der Jan dit jaar, hij is er erg opgebrand om Lance(waar ik erg veel respect voor heb) te verslaan(zijn laatse kans)
CAN DO
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Wie gaat nu eigenlijk de bolletjes trui in de wacht slepen? Nu Virenque weg is.

Axel merckx :p
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Narcolepticus schreef:Wie gaat nu eigenlijk de bolletjes trui in de wacht slepen? Nu Virenque weg is.

Axel merckx :p
Wie zal het zeggen?? Ik denk dat Christophe Moreau er ook wel weer een gooi naar zal doen. In een lange rit met beetje middengebergte heel de dag in de ontsnapping zitten, en dan in het hooggebergte aan klampen bij de grote jongens. Of misschien Laurent Brochard??
Вместе мы непобедимы
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Armstrong-Ulrich 1-0
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Laten we het voortaan maar over de Tour d'Amérique hebben ipv de Tour de France, plaatsen 1, 2, 4 en 6 uit m'n hoofd zijn Amerikanen. Van de overige favorieten is iedereen door de mand gevallen, Ullrich, Basso, Leipheimer, Botero, Mancebo, Mayo, Beloki, allemaal zo goed als uitgeschakeld. De enige concurrent die Armstrong nog over heeft is Vinokourov, en zelfs die heeft bijna een minuut achterstand.

Nee jongens, laten we het maar over de Tour van volgend jaar gaan hebben, hier is geen reet meer aan Afbeelding
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Zei ik toch al :yes:
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Ik geef de moed nog niet zo snel op. Het grote verschil gaat pas gemaakt worden tijdens de bergritten. Ik hoop dat tegen dan Ullrich is herstelt van zijn blessures. Zoniet zal T-Mobile voor Vino moeten rijden. Ik hoop dat we nog wel wat te zien gaan krijgen in deze tour...
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Wie zou morgen winnen? Ik gok op McGee
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

En wie staat er aan top van de poule? :cheer:
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Skylighter schreef:En wie staat er aan top van de poule? :cheer:
Afbeelding

Ik denk overigens dat het morgen een massasprint wordt, maarja ik dacht vandaag ook dat Jan Ullrich de eerste tik aan Armstrong uit zou delen, dus in hoeverre je op mij af kunt gaan :roll:
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

verellen schreef:Ik geef de moed nog niet zo snel op. Het grote verschil gaat pas gemaakt worden tijdens de bergritten. Ik hoop dat tegen dan Ullrich is herstelt van zijn blessures. Zoniet zal T-Mobile voor Vino moeten rijden. Ik hoop dat we nog wel wat te zien gaan krijgen in deze tour...
Ik hoop het ook...
Вместе мы непобедимы
Plaats reactie