Tour de France!!
- Dodo
- Lid
Ik heb net even gekeken.
Armstrong lijkt wel de Jezus van de toer, en die gasten van NL2 zijn de profeten die het woord van Armstrong verkondigen.
3 kwartier lang was het enkel Armstrong. Een kwartiertje daarvan was dan de geschiedenis van de Tour uit 1954..
Armstrong lijkt wel de Jezus van de toer, en die gasten van NL2 zijn de profeten die het woord van Armstrong verkondigen.
3 kwartier lang was het enkel Armstrong. Een kwartiertje daarvan was dan de geschiedenis van de Tour uit 1954..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Tim
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Ik keek eerst op eurosport, maar daar kwamen er opeens reclames tussendoor. Aan België had ik nog niet gedacht. Die Belgen toch...Tim schreef:Het schijnt dat meer dan een kwart van de Nederlandse tvkijkers naar België kijkt ipv op NL2, misschien wordt het dan tijd dat je dat ook doet
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- Dodo
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik heb ook niet alles gezien. Maar begreep dat Armstrong en zijn manne vrij dichtbij kwamen na de eerste klim. In de 2e klim liep hij uit naar 3 minuten. En het verschil aan het eind was zo'n 1,5 minuut ongeveer.verellen schreef:Ik heb vandaag niet kunnen zien, maar heb wel gehoord dat Vino niet te pakken was. Was hij echt niet te pakken of reden de mannen van Discovery er niet achter? want als hij echt niet te pakken was krijg ik terug weer wat hoop:)
-
- Lid
-
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Met wat voor een ezels zat Merckx daar in die vlucht
Hij mocht de klims alleen voor zijn rekening nemen, komt die smeerlap van een Garate er nog even doodleuk over om wat meer geld te pakken op de top (gisteren reed hij ook al Boonen van de sokken). Ook op het vlakke reed het meer vierkant dan wat anders. Al bij al natuurlijk wel sterk van Moncoutie dat hij nooit verzwakt is.
Hij mocht de klims alleen voor zijn rekening nemen, komt die smeerlap van een Garate er nog even doodleuk over om wat meer geld te pakken op de top (gisteren reed hij ook al Boonen van de sokken). Ook op het vlakke reed het meer vierkant dan wat anders. Al bij al natuurlijk wel sterk van Moncoutie dat hij nooit verzwakt is.
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Vandaag eindelijk de langverwachte aanval van T-Mobile!! Guerini reed op de eerste col het hele peloton uit elkaar. Ullrich, Vino en Basso konden meekomen, Armstrong moest passen en werd gelost. Dat leek een kentering in de koers te worden, maar Lance wist alleen een flink gat dicht te rijden op Ullrich, Basso en Vinokourov. Dat terwijl alles en iedereen in koers zat te kraken; Botero, Mancebo, Rasmussen, Sastre, Evans, Leipheimer. Noem maar op, niemand kon het wiel van de T-Mobile aanvallers houden. Dat Armstrong dat helemaal alleen het gat in no-time dicht rijdt is....
Nouja, laat ik er maar over ophouden.
Nouja, laat ik er maar over ophouden.
Вместе мы непобедимы