Tour de France!!
-
- Lid
Hij heeft er al 1Zhukov schreef:verellen schreef:Ik doe ook wel mee![]()
Lijkt me overigens wel duidelijk dat de meerderheid van de mensen hier denkt dat Armstrong wel zal winnen. Ik denk dat Armstrong afstapt trouwens, wanneer hij in de bergen ziet/voelt dat-ie niet meer kan winnen. Volgens mij houdt hij dan gewoon de eer aan zichzelf, want dan hoeft-ie niet te zeggen dat hij ooit verslagen is, maar dat bijvoorbeeld een griepje hem genekt heeft ofzo.

Maar ook Ullrich heeft al zijn maatregelen genomen->tegen de auto gerede

- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Hehe, Jan heeft het principe slipstream iets te serieus genomen, maar komt goed, hij heeft alleen wat schaafwonden!!
Met de vorm van Jan zit het wel goed, hij is er zelf ook van doordrongen dat áls hij Armstrong nog een keer wil verslaan het nu moet gebeuren. Daarnaast is Telekom (eeh T-Mobile
) geheel afgestemd op Ullrich en eventueel Vinokourov, mocht eerstgenoemde de verwachtingen niet waar kunnen maken.
Ik denk dat het spannender gaat worden dan voorgaande jaren, naar mijn idee is de concurrentie voor Armstrong sterker dan voorheen. T-Mobile is erg sterk, Liberty Seguros heeft ook een heel goed team op de been gebracht met Beloki, Gonzales-Galdeano en Heras, CSC heeft altijd wel een paar goede rijders. Bovendien is Armstrong zijn meesterknecht kwijt, Ekimov was altijd één van de wegcaptains naast Armstrong, maar die kan er dit jaar niet bij zijn. Wel een aantal sterke nieuwe gezichten bij Discovery (Popovich, Savoldelli), maar de vraag is of het collectief zo sterk is als vroeger bij US Postal.
Ik kan in ieder geval bijna niet wachten tot morgen!! Hebben er zich al nieuwe mensen aangemeld bij onze sub-poule van rondemaster?? Naam Forum, wachtwoord; forum!!
Met de vorm van Jan zit het wel goed, hij is er zelf ook van doordrongen dat áls hij Armstrong nog een keer wil verslaan het nu moet gebeuren. Daarnaast is Telekom (eeh T-Mobile

Ik denk dat het spannender gaat worden dan voorgaande jaren, naar mijn idee is de concurrentie voor Armstrong sterker dan voorheen. T-Mobile is erg sterk, Liberty Seguros heeft ook een heel goed team op de been gebracht met Beloki, Gonzales-Galdeano en Heras, CSC heeft altijd wel een paar goede rijders. Bovendien is Armstrong zijn meesterknecht kwijt, Ekimov was altijd één van de wegcaptains naast Armstrong, maar die kan er dit jaar niet bij zijn. Wel een aantal sterke nieuwe gezichten bij Discovery (Popovich, Savoldelli), maar de vraag is of het collectief zo sterk is als vroeger bij US Postal.
Ik kan in ieder geval bijna niet wachten tot morgen!! Hebben er zich al nieuwe mensen aangemeld bij onze sub-poule van rondemaster?? Naam Forum, wachtwoord; forum!!
Вместе мы непобедимы
- Narcolepticus
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Wie zal het zeggen?? Ik denk dat Christophe Moreau er ook wel weer een gooi naar zal doen. In een lange rit met beetje middengebergte heel de dag in de ontsnapping zitten, en dan in het hooggebergte aan klampen bij de grote jongens. Of misschien Laurent Brochard??Narcolepticus schreef:Wie gaat nu eigenlijk de bolletjes trui in de wacht slepen? Nu Virenque weg is.
Axel merckx :p
Вместе мы непобедимы
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Laten we het voortaan maar over de Tour d'Amérique hebben ipv de Tour de France, plaatsen 1, 2, 4 en 6 uit m'n hoofd zijn Amerikanen. Van de overige favorieten is iedereen door de mand gevallen, Ullrich, Basso, Leipheimer, Botero, Mancebo, Mayo, Beloki, allemaal zo goed als uitgeschakeld. De enige concurrent die Armstrong nog over heeft is Vinokourov, en zelfs die heeft bijna een minuut achterstand.
Nee jongens, laten we het maar over de Tour van volgend jaar gaan hebben, hier is geen reet meer aan
Nee jongens, laten we het maar over de Tour van volgend jaar gaan hebben, hier is geen reet meer aan

Вместе мы непобедимы
-
- Lid
-
- Lid
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
- Zhukov
- Lid
- Contacteer:
Ik hoop het ook...verellen schreef:Ik geef de moed nog niet zo snel op. Het grote verschil gaat pas gemaakt worden tijdens de bergritten. Ik hoop dat tegen dan Ullrich is herstelt van zijn blessures. Zoniet zal T-Mobile voor Vino moeten rijden. Ik hoop dat we nog wel wat te zien gaan krijgen in deze tour...
Вместе мы непобедимы