Oorlogsfilms quote's
The Longest Day, ik weet de naam van de officier met "The lovely dog" niet meer.... Het is de scéne op het Britse strand met Sean Connery.
The Thin Red Line is overigens inderdaad een geniale film!
Hier alvast de volgende: Johan heeft het als quote bij zijn avatar: "That's for sure, that's for dang sure!" Johan weet het, maar weten de overige leden uit welke film het komt?
The Thin Red Line is overigens inderdaad een geniale film!
Hier alvast de volgende: Johan heeft het als quote bij zijn avatar: "That's for sure, that's for dang sure!" Johan weet het, maar weten de overige leden uit welke film het komt?
Daar is 'ie weer!
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Goof
- Lid
Brennt Paris?
"Brennt Paris ?" werd door Hitler in de telefoon geschreeuwd aan het eind van de gelijknamige film uit 1966. General Dietrich von Choltitz had Parijs moeten verwoesten, maar daar kwam het in de film, en ook in werkelijkheid, niet van. Gelukkig maar! Het lijkt erop dat niemand deze film meer kent.
En de avatar heb ik al uitgelegen, toch?
Wie uit de geschiedenis niets leert moet dulden dat deze zich steeds herhaalt.
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Re: Brennt Paris?
Je snapt het concept blijkbaar niet zo goed.Goof schreef:"Brennt Paris ?" werd door Hitler in de telefoon geschreeuwd aan het eind van de gelijknamige film uit 1966. General Dietrich von Choltitz had Parijs moeten verwoesten, maar daar kwam het in de film, en ook in werkelijkheid, niet van. Gelukkig maar! Het lijkt erop dat niemand deze film meer kent.
Diegene die de quote raad mag de volgende quote neerzetten ..
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Jarhead is ook geen oorlogsfilm.. Jarhead is een film die zich afspeelt in een oorlogsgebied, maar beschrijft het psychologisch proces dat een US soldaat ondergaat bij zijn uitzending. Ik vind dat best interessant, vind het daarom ook een verdomd goede film. Maar let op: het is géén oorlogsfilm!!779 schreef:Uit de aller, aller, aller, aller slechte oorlogsfilm allertijden. Jarhead. That movie makes meShifty schreef:I love this job. I thank God for every fucking day he gives me in the corps, oorah.
779
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- Shifty
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad Dodo ! 779 , you're upDodo schreef:Jarhead is ook geen oorlogsfilm.. Jarhead is een film die zich afspeelt in een oorlogsgebied, maar beschrijft het psychologisch proces dat een US soldaat ondergaat bij zijn uitzending. Ik vind dat best interessant, vind het daarom ook een verdomd goede film. Maar let op: het is géén oorlogsfilm!!779 schreef:Uit de aller, aller, aller, aller slechte oorlogsfilm allertijden. Jarhead. That movie makes meShifty schreef:I love this job. I thank God for every fucking day he gives me in the corps, oorah.
779