Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn ouders wonen tegenwoordig in Frankrijk dus daar ga ik een week of vier/vijf naartoe. Beetje fietsen enzo.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Yep, gisteravond weer gedaan. En vanavond ook weer
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Echt petje af hoor.... Ik heb gister zo'n 90 km in de auto gezeten (nieuwe auto van mijn moeder, voor we hem meekrijgen naar frankrijk wou ze dat we hem een beetje leerde kennen namelijk) en als ik er al aan denk dat kolere-eind te fietsen
Nou, met het weer van vandaag staat het mij stiekum ook wel een beetje tegen hoor
Dit jaar de hele vakantie in Nederland en na de vakantie ook Gewoon lekker met de detect op pat. Weet weer wat leuke plekken in me dorp, gehoord van de oorlogse generatie.