Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onder andere naar de Edinburgh Tattoo.....
Als VIP uitgenodigd door Major General Loudon (Officer Commanding 2nd Infantry Division) voor 'diensten' bewezen aan Schotse eenheden van het Britse leger.........
Shifty schreef:De Elzas
Ik krijg 1 dag voor mij , waar ik de uitstap mag kiezen.
De rest is allemaal wijn proeven enzo wat ik niet slecht vind.
Ik twijfel nog tussen ...
- Haguenau
Waar 101 Airborne gezeten heeft ... hoewel ik daar geen musea terug vind via internet .. ik weet nog niet of ik het risico neem en gewoon men dag eraan wil verspillen
Shifty
k zou Natzweiler kiezen Shifty. errug intresant en indrukwekkend. probeer als je in de elzas bent een goede tokay pinot gris. is zeer zeker aanteraden. lekker wit wijntje.
weet nog niet waar ik na toe ga. twijfel nog
Twee weken naar Duitsland, op zoek naar de plek waar mijn opa zo'n 60 jaar geleden als dwangarbeider heeft gewerkt.
En een bezoek brengen aan het kamp Breitenau. (http://www.gedenkstaette-breitenau.de)
Whoever saves one life, saves the world entire. Whoever destroys one life, destroys the whole universe.
Guido schreef:een week in een land huis met +/- 30 vrienden 4 km onder of boven malmedy.. Genieten van de ardennen.. zal niet veel cultuur zijn voor mij, hoogstens 1 dag.
Turkije - Kusadasi
Bob, hier ben ik ook geweest! erg gaaf daar! toevallig Hotel Imbat? zoja, heb je een goede keuze!!
Ik ga ook een week naar de Ardennen vlakbij Malmedy, eigenlijk Robertville. Ga al 5 jaar met mijn familie en vrienden in een landhuis rond Malmedy en Spa (telkens ander huis) en dat bevalt prima, zwembad erbij soms, mountainbiken, hiken...
Ook nog twee weken naar Zuid Frankrijk, vlakbij Carcassonne een mooie villa met zwembad gehuurd met vrienden.
Ik wil nú op vakantie..
T weer hier in Den Haag is ook niet alles. Regen, regen en regen.
Heerlijk dat strand..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
in de buurt van Praag zit wel een werkkamp als ik mij niet vergis. Ben er 5 jaar geleden eens geweest met school, wel de moeite waard om te gaan kijken vind ik.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!