We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Tex schreef:in de buurt van Praag zit wel een werkkamp als ik mij niet vergis. Ben er 5 jaar geleden eens geweest met school, wel de moeite waard om te gaan kijken vind ik.
Simon schreef:Net terug van Stockholm.... (Zweden)
En hoe was t?
Zat t weer een beetje mee..
Zweden lijkt me erg mooi..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Het weer was in elk geval stukken beter dan hier in Belgie, altijd kunnen buiten eten...
Echt zalig weer!
En Zweden is prachtig!
Vorig jaar hebben we het gedaan met de mobilhome, zie je wel meer van de bergen/bossen...
Nu zaten we in het hartje van Stockholm, al bij al zalige vakantie!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Simon schreef:Het weer was in elk geval stukken beter dan hier in Belgie, altijd kunnen buiten eten...
Echt zalig weer!
En Zweden is prachtig!
Vorig jaar hebben we het gedaan met de mobilhome, zie je wel meer van de bergen/bossen...
Nu zaten we in het hartje van Stockholm, al bij al zalige vakantie!
Das mooi
Fok, ik ben blij als ik uiteindelijk weg ga...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944