Wat als je met zoeken een boswachter/politie tegenkomt?
- Michael_Wittmann
- Lid
- Michael_Wittmann
- Lid
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Als we 't hier hebben over het ontkomen aan door de overheid aangestelde opsporingsambteren, dan is dat omdat je iets aan het was dat niet mag of iets gaat doen dat niet mag.
En als je voor de politie vlucht, dan bega je in mijn ogen een ernstige overtreding. Ook het advies geven aan anderen om dat te doen, of je te verstoppen is in mijn optiek een kwalijke zaak.
Op dit forum houden we ons in ieder geval aan de wet en dat wil zeggen dat hier geen methoden besproken kunnen worden hoe je best aan de boswachter of politieman kunt ontkomen. Er zijn vast genoeg fora op het internet waar dat allemaal wel besproken kan worden, maar hier in ieder geval niet.
Slotje dus.
En als je voor de politie vlucht, dan bega je in mijn ogen een ernstige overtreding. Ook het advies geven aan anderen om dat te doen, of je te verstoppen is in mijn optiek een kwalijke zaak.
Op dit forum houden we ons in ieder geval aan de wet en dat wil zeggen dat hier geen methoden besproken kunnen worden hoe je best aan de boswachter of politieman kunt ontkomen. Er zijn vast genoeg fora op het internet waar dat allemaal wel besproken kan worden, maar hier in ieder geval niet.
Slotje dus.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator