IBAN rekening nummer (duits)
- Bert-Jan
- Lid
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 14 keer
IBAN rekening nummer (duits)
Ik heb op de duitse ebay een stel fotos gekocht maar nu heb ik een IBAN nr gekregen.
Heeft iemand een idee hoe en waar ik dat nr kan invullen ,want op mijn giro kan ik het niet invullen is wel 20 cijfers lang.
Alvast bedankt
Heeft iemand een idee hoe en waar ik dat nr kan invullen ,want op mijn giro kan ik het niet invullen is wel 20 cijfers lang.
Alvast bedankt
-
- Lid
-
- Lid
-
- Lid
Als ik jou was zou ik even kijken hoeveel het overschrijven met die kaarten kost naar Duitsland. Bij mijn bank was dat €7,- voor een bedrag van €5,-.bertjan schreef:Ik heb ff gebeld en ik krijg nu internationale overschrijvkaarten
dus hier mag een slotje op
Anders kunnen het straks nog dure foto's worden.
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 15 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Overboeken naar een land binnen de monetaire unie is even duur als een binnenlandse overboeking. In sommige landen moet men wel een klein bedrag voor een binnenlandse overboeking betalen. In Nederland wordt in ieder geval voor een binnenlandse overboeking niets gerekend en dientengevolge is ook een overboeking binnen de unie helemaal gratis, TENZIJ je de kosten in het buitenland ook voor eigen rekening neemt. In dat geval val je doorgaans automatisch in een andere categorie opdracht en kunnen de kosten oplopen tot acht euro ongeveer.
Er zijn drie mogelijkheden:
Er zijn drie mogelijkheden:
- Kosten in Nederland voor je eigen rekening (Gratis), kosten in het buitenland voor de begunstigde.
- Kosten in Nederland én in het buitenland voor eigen rekening (dit kost eigenlijk altijd geld)
- Alle kosten voor de begunstigde.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator