Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Julian schreef:Ja ja, ik weet het, was op de Landmacht open dagen in Arnhem.
Wat wil je als je daar al 3 uur rond loopt....
Julian
In de modder spelen
Hmm..
Ik heb net 100 euro in me neus gestopt en daar een foto van gemaakt, maar het lijkt mij sterk dat men interesse heeft in deze schokkende foto.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb net 100 euro in me neus gestopt en daar een foto van gemaakt, maar het lijkt mij sterk dat men interesse heeft in deze schokkende foto.
Zeker niet zo vlak voor het avondeten!
Maar als je zelf de behoefte voelt om de foto te plaatsen, ga gerust je gang hoor. Er zijn altijd mensen bij die het kunnen waarderen...
"They'll know that you've fought for your country
And no one will worry a bit..." Siegfried Sassoon
Ikke op de eindactiviteit van mijn voetbalelftal ergens einde vorig seizoen met nogal wat 1/2 liters achter de kiezen
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division