Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nee vorige week zaterdag Kom net terug van werk en een dame dus Kvind het eigenlijk stil aan wel tijd om naar bed te gaan.... Jij toevallig naar een hardcore feestje geweest gezien het tijdstip?
Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
bedankt Miichel !!!
nou hier dan wat foto's van mij :
"verplichte foto" toen ik de laatse keer weg was met de band (eerst keer mijn kilt aan!)
en dit ben ik heel trots bij het plaatje van "mijn" veteraan (bij juno beach centre).
Ik wist niet zeker welke foto van mij hier te posten. Een duidelijke pasfoto dacht ik zo.
Hoi ik ben Nick.
Helaas ben ik niet fotogeniek vandaar dat ik maar een 'raar' gezicht trek. Ook heb ik om mijn uiterlijk proberen te verbeteren een stalen pin door mijn wenkbrauw laten prikken. Verder ben ik nog enigzins met paintshop aan de gang gegaan maar tevergeefs.
U begrijpt ook allen waarom ik nooit bij een forummeet aanwezig ben.
Tot slot; iedereen een fijne avond toegewenst.
PS. Ik kan ook normaal kijken hoor.
Laatst gewijzigd door Polte op 27 okt 2006, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Eine Lichtung im Walde
wo die Sonne scheint
Eingeschlossen durch Bäume
sind wir gefangen
in dieser Lichtung Gottes...
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold