Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Ik zat er even doorheen...
Maar weest niet gevreesd, jullie nieuwe moderator is sterker dan hij lijkt hoor!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
De 779arley achtergrond spreekt niet echt voor me.
Ik blow, dat durf ik direct toe te geven, maar ik ken wel mijn grenzen. In die periode ging het niet zo goed met school, en dan is het beter om te matigen met drinken en blowen. Ik blowde toen helemaal niet meer (dit voor 3 maanden) en ik dronk niet meer dan 4 bier op een avond. De volgende dag was ik dan gewoon helder en kon ik goed studeren.
En als ik stoned ben dan zie ik er idd ongeveer hetzelfde uit...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
maple leaf angel schreef:enne mooi zwart is niet lelijk al is het grapje in de band oh my god it's blue !.... (lang verhaal)
Ik heb de tijd hoor !!
Maareh...ik ga weer off-topic.....HEEL vervelend !!!
Hmmmmm zwart....kant ?
Geloof hem maar niet hoor; hij is gewoon nu alvast stemmen aan het winnen vor de beste off-topic poster van 2007!
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/