Vierdaagse (feesten) Nijmegen

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Peter
Lid
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ondergetekende wil graag gaan maar ik moet de hele week werken :cry: helaas!
Daar is 'ie weer!
n2
Lid

Bericht door n2 »

Wegens werk kan ik er niet heen, maar ik hoef nog niet het raam open te zetten om de muziek te horen:P
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik ben gister weer geweest met een vriend van me! Was echt geweldig! Om 10 uur waren we al zat, haha. Wat hebben wij gelachen gister, niet normaal!

Vandaag blijven we thuis om bij te komen. Maar morgen gaan we weer de stad in. Gaan we naar Deepack toe.
Maj.Cain
Lid
Contacteer:

Bericht door Maj.Cain »

Klopt ik heb Nico in een beschonken toestand aan de telefoon gehad :o
Klonk aardig dronk daar sjeemig!!
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Maj.Cain schreef:Klopt ik heb Nico in een beschonken toestand aan de telefoon gehad :o
Ja ik beetje naar de grond zakken zodat ik niet te veel last had van de muziek, gaan er 2 meiden naast me op de houten dansvloer stampen. Om mij even lastig te vallen. :cry: :lol:
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Nico Roelofs schreef:
Maj.Cain schreef:Klopt ik heb Nico in een beschonken toestand aan de telefoon gehad :o
Ja ik beetje naar de grond zakken zodat ik niet te veel last had van de muziek, gaan er 2 meiden naast me op de houten dansvloer stampen. Om mij even lastig te vallen. :cry: :lol:
Zoek de knieholtes..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Pauli
Lid

Bericht door Pauli »

NIETNORMAAL. ik probeer normalmte typen maar pgggggg. brn nrt thuid,... @ 7.14 nient te zuiuige. wat was dat vuurwerk moir!!!!! en die mueziek er na! kk heb lopen stampen als een dllle!!!!!!!!!!!!!! wat was het relaxt daarna naar de straratatatat of zo enin de trein lol!!!! wouden allemaak neze bavarias hebben!! ha naar de drie zuskes!! was leuk!!!! nu pas thuis!! alemaamaal aclochyonen haha b de trein gelukkig bekend e op het staton anders moesten wel open lol! vrijdag echt waar !!!!!!!!!! zwaar relaxt was R@@
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Pauli schreef:NIETNORMAAL. ik probeer normalmte typen maar pgggggg. brn nrt thuid,... @ 7.14 nient te zuiuige. wat was dat vuurwerk moir!!!!! en die mueziek er na! kk heb lopen stampen als een dllle!!!!!!!!!!!!!! wat was het relaxt daarna naar de straratatatat of zo enin de trein lol!!!! wouden allemaak neze bavarias hebben!! ha naar de drie zuskes!! was leuk!!!! nu pas thuis!! alemaamaal aclochyonen haha b de trein gelukkig bekend e op het staton anders moesten wel open lol! vrijdag echt waar !!!!!!!!!! zwaar relaxt was R@@
:/
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Proos schreef:
Pauli schreef:NIETNORMAAL. ik probeer normalmte typen maar pgggggg. brn nrt thuid,... @ 7.14 nient te zuiuige. wat was dat vuurwerk moir!!!!! en die mueziek er na! kk heb lopen stampen als een dllle!!!!!!!!!!!!!! wat was het relaxt daarna naar de straratatatat of zo enin de trein lol!!!! wouden allemaak neze bavarias hebben!! ha naar de drie zuskes!! was leuk!!!! nu pas thuis!! alemaamaal aclochyonen haha b de trein gelukkig bekend e op het staton anders moesten wel open lol! vrijdag echt waar !!!!!!!!!! zwaar relaxt was R@@
:/
Hij is dronken Gijs. Die word over 10 uur wel wakker.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
Jeeper704
Lid

Bericht door Jeeper704 »

Hoe leuk :shock: :roll:
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

Jeeper704 schreef:Hoe leuk :shock: :roll:
Een beetje alcoholmisbruik moet kunnen op z'n tijd. :mrgreen:
Jeeper704
Lid

Bericht door Jeeper704 »

Dodo schreef:
Jeeper704 schreef:Hoe leuk :shock: :roll:
Een beetje alcoholmisbruik moet kunnen op z'n tijd. :mrgreen:
Ja ok, maar moet je dan per sé hier komen lallen??? :wink:
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Pauli
Lid

Bericht door Pauli »

ja : D ben net wakker... ik wou met mijn dronken hoofd even medelen dat je allemaal naar nijmegen moet!
Nico Roelofs
Lid
Contacteer:

Pauli schreef:ja : D ben net wakker... ik wou met mijn dronken hoofd even medelen dat je allemaal naar nijmegen moet!
Haha gaaf he die feesten? Ik was eergister helemaal bezopen. Vanavond gaan we waarschijnlijk weer alleen het weer is niet zo mooi. Dus ben nog niet helemaal zeker wat we nu gaan doen. Maar als we gaan zijn we te vinden bij Deepack op de Waalkade!
Pauli
Lid

Bericht door Pauli »

Gisteravond, dat vuurwerk! En daarna die stamp muziek.. heb echt genoten.
Plaats reactie