`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door KevinP »

wehrwulf schreef:Het is weer het zelfde verhaaltje met die harro!
Het is een beetje mistig daarboven.
Ik wens je beterschap!
sterkte.
Wehrwulf je hebt toch een mening waar je hopelijk over nagedacht hebt, waarom kom je dan aan met reacties als deze? Je kunt toch reageren op de gestelde vragen en andermans mening verwerpen met argumenten? Waarom doe je dat dan niet?
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Wehrwulf, ik raad je sterk aan je manier van discussievoeren te veranderen als je graag op dit forum wilt blijven. Forumleden als ziek in hun hoofd bestempelen is niet oke!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Wat begrijp je niet aan de posts van Harro, Wehrwulf? Misschien kunnen we het je uitleggen. :mrgreen:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Roel R. schreef:Wehrwulf, ik raad je sterk aan je manier van discussievoeren te veranderen als je graag op dit forum wilt blijven. Forumleden als ziek in hun hoofd bestempelen is niet oke!
Hallo allemaal.
Forumleden als ziek in hun hoofd bestempelen zou ik nooit beweren.
Maar als dat zo wordt begrepen,wil ik mijn excuses wel aanbieden.
Het is niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen op dit forum.
Goed: harro,hierbij bied ik mijn excuses aan.
En dan heb ik noch wat: ik ga dus niet meer zo impulsief reageren op ander zijn bericht,dan houdt dus in dat ik met betere argumenten en verweer kom.
Ik had al eerder vermeld dat ik hier met plezier kom.
En wat deze topic aangaat,nou daar kunnen we wel eewig over door gaan,maar dat is verspilde moeite.
Groet wehrwulf
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Excuses aangenomen hoor! :)
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie