`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

WEHRWULF, je bent me nu heel irritant aan het negeren. Weet je soms geen zinnig antwoord op mijn vragen/kritiek/stukjes?

En dit is geen militaria-site.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Militaria verzamelaars zelden extreem rechts
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

LOL. Je moest eens weten hoeveel mensen niets snappen van mijn onderzoek naar de SS AA 1 omdat dit toch meestal gezien wordt als een zeer rechtse bezigheid. Dus tsja, wat doe ik op WO2 forum, STIWOT, Feldgrau, AHF, Panzer-Archiv en op veteranenbijeenkomsten van de Leibstandarte :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

pionier schreef:Militaria verzamelaars zelden extreem rechts
:? Ik mis elk zinsverband en ik weet niet waar dit een respons op is.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Ja je bent nie de enigste, ben alweer vergeten waarom ik dat er neer heb gezet :zapped:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Je vergeet een "t" in "niet" en het is enige (niet enigste. Tsja, ik ben leraar :mrgreen: )
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Haha, zelfs een leraar moet dus vaker 2x lezen voordat hij alle fouten uit een zin haalt. Want eerst had je alleen de fout van enigste/enige eruit gevist :P I see everything!
Laatst gewijzigd door pionier op 12 jul 2005, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ik word een beetje ziek van zulke topics. Ene zegt altijd wel de andere zegt altijd neen.

Wat mij opvalt, is dat de lui die Lonsdale dragen op dit forum meestal nationalistisch zijn/ rechtse ideeën hebben. (*oftewel, meeloop ideeën*)
De lui die Lonsdale dragen en die racistisch/nationalistisch zijn, zijn meestal meelopers. Nu is er een onderzoek gedaan over Lonsdalers die extreem rechts zijn dat dat *slechts* 5% is. Dan hebben ze de mensen die (gewoon) rechts zijn niet meegrekend? Of de mensen die nationalistische ideeën hebben?

Kom op zeg. We weten allemaal dat het veelal de Lonsdalers (pit bullers etc) de nationalisten/rechtse mensen zijn (waarvan misschien 80% de zogenaamde jeugd meelopers)

Laten we (nog een keer) een discussie voeren over allochtenen in het land en kan je meteen zien dat de mensen die hier dit artikel beamen de rechtse opvattingen hebben.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Wat is het percentage van Lonsdale'rs onder de extreem-rechtsen? Misschien moeten we dat ons eens gaan afvragen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Sbf.Koch schreef:WEHRWULF, je bent me nu heel irritant aan het negeren. Weet je soms geen zinnig antwoord op mijn vragen/kritiek/stukjes?

En dit is geen militaria-site.
Oei,jij bent snel op je ... getrapt :lol:
En dan mij dus een pb sturen,met de mededeling dat ik geen linkse meer mag noemen!
Bull shit!!
Kijk daarom reageer ik dus niet!
Vindt dat gewoon kinderachtig.
Maar waar het om gaat is dit: de media in nederland is te links.
Is daar wat mis mee? Ja natuurlijk want links heeft de overhand.
En wat links dus vermeld is altijd waar.
Alles wat niet links is word dus verkettert in dit land.
Men is dus niet objectief bezig.
En dat is zeker niet gezond.
Ik vermeld het nu weer: ik ben helemaal geen londsdaler (harro ) en zeker geen extreem rechts!
En wat de naam wehrwulf, dat is gewoon een nickname verder niets!
En als je de foto beter bekijkt zie je dus een fallschirmjager.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

wehrwulf schreef:Maar waar het om gaat is dit: de media in nederland is te links.
Dat is jouw mening. Geen feit.
wehrwulf schreef:Is daar wat mis mee? Ja natuurlijk want links heeft de overhand.
Opnieuw geen feit.
wehrwulf schreef:Ik vermeld het nu weer: ik ben helemaal geen londsdaler (harro ) en zeker geen extreem rechts!
Zeg ik dat dan?
wehrwulf schreef:En wat de naam wehrwulf, dat is gewoon een nickname verder niets!
Natuurlijk :roll:
wehrwulf schreef:En als je de foto beter bekijkt zie je dus een fallschirmjager.
Dus?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Kijk dit heb je dus vermeld!
Je word dus gelijk in de rechtse hoek gedrukt als je een bepaalde mening hebt.
Raar hoor.
Beetje kortzichtig, begrijp het wel hoor...........
Maar gewoon een discussie opstarten lukt dus niet bij bepaalde gasten.
Je moet mekaar in waarde laten heren,al ben je er niet mee eens.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Re: Londsdalers

Bericht door Roel R. »

wehrwulf schreef: Kijk hier nog zo`n voorbeeld: die m.smid van nieuw rechts was eens bij nova.
Ging men jammeren over een foto waar die smid op stond, en nog een paar gasten. Maar daar gaat het niet over. Het ging om de duitse helm met een swastika erop.
Wat een gezeur over die swastika afbeelding op die helm.
Maar die smid was ook niet zo loos, hij had gewoon moeten zeggen dat hij bij een paar militaria verzamelaars op bezoek was.
.
Smitt was bij deze mensen op bezoek.

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/

En dat zijn dus duidelijk NEO Nazi's met White Pride Worldwide,
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

wehrwulf schreef:Kijk dit heb je dus vermeld!
Je word dus gelijk in de rechtse hoek gedrukt als je een bepaalde mening hebt.
Raar hoor.
Beetje kortzichtig, begrijp het wel hoor...........
Maar gewoon een discussie opstarten lukt dus niet bij bepaalde gasten.
Je moet mekaar in waarde laten heren,al ben je er niet mee eens.
Ik heb wat vermeld? :?
Hier ben ik je helemaal kwijt. Wie druk ik in de rechtse hoek?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Hallo harro,
Wel even bij de les blijven hoor! :lol:
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Plaats reactie