`Lonsdalers zelden extreem rechts`

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Lees het bovenstaande nog een keer harro.
En vertel eens eerlijk wie of wat bedoel je hiermee.
Ik beloof,je krijgt geen straf :lol:
Groet
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: `Lonsdalers zelden extreem rechts`

Bericht door KevinP »

wehrwulf schreef: En dan die 5% londsdalers: nou welke leeftijd heeft men dan wel niet?
Is het niet zo dat het een groepje is van 14 tot 24 jaar?
Dat gaat vanzelf over.........Als je dus op een bepaalde leeftijd bent, spreekt het hart eerst,met de jaren wordt dat het verstand!
Tsja, alsof leeftijd een goed argument is om te bekrachtigen dat deze 5% weinig problemen zal veroorzaken...

Leden Hofstadgroep:

Redouan Al I., alias sjeik Abu Khaled (43)
Samir A. (18)
Jason W. (19)
Ismaël A., alias Suhaib (21)
Mohammed Fahmi B., alias Abu Mussab (23)
Nouredine el F. (leeftijd onbekend)
Jermaine W. (18)
Youssef E. (25)
Ahmed H. (26)
Zine L. (26)
Mohammed el M. (23)
Nadir A. (23)
Zakaria T. (21)
Rachid B. (26)
Mohammed el B. (21)

Ach, gaat vanzelf wel over...
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Re: `Lonsdalers zelden extreem rechts`

Bericht door wehrwulf »

KevinP schreef:
wehrwulf schreef: En dan die 5% londsdalers: nou welke leeftijd heeft men dan wel niet?
Is het niet zo dat het een groepje is van 14 tot 24 jaar?
Dat gaat vanzelf over.........Als je dus op een bepaalde leeftijd bent, spreekt het hart eerst,met de jaren wordt dat het verstand!
Tsja, alsof leeftijd een goed argument is om te bekrachtigen dat deze 5% weinig problemen zal veroorzaken...

Leden Hofstadgroep:

Redouan Al I., alias sjeik Abu Khaled (43)
Samir A. (18)
Jason W. (19)
Ismaël A., alias Suhaib (21)
Mohammed Fahmi B., alias Abu Mussab (23)
Nouredine el F. (leeftijd onbekend)
Jermaine W. (18)
Youssef E. (25)
Ahmed H. (26)
Zine L. (26)
Mohammed el M. (23)
Nadir A. (23)
Zakaria T. (21)
Rachid B. (26)
Mohammed el B. (21)

Ach, gaat vanzelf wel over...
Hallo kevinP.....................
WAt een vergelijking!!
Deze gasten,waar jij dus een leuke lijst van hebt gemaakt zijn vele malen extremer dan die londsdalers.
Het is van het zotte om daar mee aan te komen.
De organisatie met die gasten van jouwn lijst is vele malen groter en beter georganiseerd dan die londsdalers.
Deze lui willen hun leven geven in de naam van allah.
Dus extreem geweld ala londen.
Even je verstand gebruiken!!
Oja, antwerpX had dus gezegd: deze topic gaat dus niet over moslims!
Gij weet het nu.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
KevinP
Lid
Berichten: 1152
Lid geworden op: 17 jan 2004, 12:09
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: `Lonsdalers zelden extreem rechts`

Bericht door KevinP »

wehrwulf schreef:WAt een vergelijking!!
Deze gasten,waar jij dus een leuke lijst van hebt gemaakt zijn vele malen extremer dan die londsdalers.
Ik geef verder toch geen enkel waardeoordeel? Ik wil alleen maar zeggen dat het onzinnig is om op basis van de leeftijd van deze extreem-rechtse jongeren hun activiteiten te bagatelliseren.
wehrwulf schreef:Het is van het zotte om daar mee aan te komen.
De organisatie met die gasten van jouwn lijst is vele malen groter en beter georganiseerd dan die londsdalers.
De Hofstadgroep is weliswaar beter georganiseerd, maar mijn inziens zeker niet groter dan deze groep rechts-extreme jongeren. Of je moet de Hofstad groep indelen binnen de volledige moslim-fundalistische wereld, maar zou die zoveel groter zijn dan de internationale extreem-rechtse wereld?
Wehrwulf schreef:Even je verstand gebruiken!!
Ik gebruik mijn verstand, jammer dat mijn verstand niet toereikend is om jou te begrijpen als je zelden zinnige argumenten geeft.
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Je moet natuurlijk wel open staan voor ander zijn mening/opvatting.
Deze moslim extremisten ( awel antwerpX,dit is de laatste keer ) willen ons dus straffen voor de inval in irak/afganistan. En men wil de wereld heerschapij. ( zie de nieuwe leider iran )
En gij weet wat dat betekend???????????
Maar om deze groep hier bij te halen...............bij deze topic over de londsdalers gaat veel te ver!!!!!!!!!!!!
To the point graag.
Maar wat ik mij nu afvraag.............Je kunt toch wel gewoon een discussie voeren zonder je op te winden.
Er zijn hier een paar,die volgens mij al een nieuw toetsenbord hebben aangeschaft.
Ik vertelde het al eerder,heb er dus wel plezier om hier te komen.
Heb dus ook geen behoefte om de zaak hier te verzieken.
Kijk dat we een andere mening hebben over diverse onderwerpen,dat weten we nu wel.
Even goede vrienden.
Dat moest ik ff kwijt.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

wehrwulf schreef:
Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Lees het bovenstaande nog een keer harro.
En vertel eens eerlijk wie of wat bedoel je hiermee.
Ik beloof,je krijgt geen straf :lol:
Groet
Tja,
Of harro wel..........................
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Wie ik bedoel. Zucht. Precies wat er staat: de extreem-rechtse Lonsdalers.

Daarom nogmaals: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:
Harro schreef:Het grappige is dat nu juist de overduidelijk extreem-rechtse Lonsdalers dit artikel aangrijpen om te zeggen "zie je wel". Treurig volk :mrgreen:
Wie ik bedoel. Zucht. Precies wat er staat: de extreem-rechtse Lonsdalers.
Zucht.
Wie bedoel je er nou mee.
Wie zijn dan die overduidelijke extreem-rechtse londsdalers nou volgens jou.
Aangezien dat ik deze topic heb gestart, voel ik mij aangesproken.
Trouwens dit artikel heb ik van de TV (teletext) die dus door de AIVD is gegeven.
Maar nu met de billen bloot,ik zou dus graag horen wie ( welk persoon ) bedoel je daar nou mee.
Aangezien je die mening hier hebt geventileerd,moet je iemand bedoelen die hier zijn mening verkondigd.
HA!!! nu ben je erbij!
Gewoon eerlijk,of durf je dat niet, noem de naam van deze persoon.
En aangezien dat je ook al een aanmerking maakte op mijn nickname WEHRWULF.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

wehrwulf schreef:Zucht.
Wie bedoel je er nou mee.
Wie zijn dan die overduidelijke extreem-rechtse londsdalers nou volgens jou.
Man, wat klets je nou? Moet ik ze bij naam kennen ofzo?
wehrwulf schreef:Aangezien dat ik deze topic heb gestart, voel ik mij aangesproken.
Dat mag je van mij als je daar reden toe ziet? Hoor je dan bij de harde kern of de meelopers?
wehrwulf schreef:Trouwens dit artikel heb ik van de TV (teletext) die dus door de AIVD is gegeven.
Dus?
wehrwulf schreef:Maar nu met de billen bloot,ik zou dus graag horen wie ( welk persoon ) bedoel je daar nou mee.
Welke persoon? :? Volgens mij heb ik het over een groep, namelijk de extreem-rechtse Lonsdalers.
wehrwulf schreef:Aangezien je die mening hier hebt geventileerd,moet je iemand bedoelen die hier zijn mening verkondigd.
Heh? Waar heb je het over? Ik heb het over een groep. Sinds wanneer zijn extreem-rechtse Lonsdalers één persoon en dan ook nog op dit forum?
wehrwulf schreef:HA!!! nu ben je erbij!
Waarbij?
wehrwulf schreef:Gewoon eerlijk,of durf je dat niet, noem de naam van deze persoon.
Volgens mij ben je niet goed bij je hoofd.
wehrwulf schreef:En aangezien dat je ook al een aanmerking maakte op mijn nickname WEHRWULF.
Ja, aangezien dat? Wat wil je nou eigenlijk?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:PvdA man? Nee, nooit geweest ook. Terwijl ik nota bene lid ben van een Politieke Partij :mrgreen:

Maar hoezo? Zijn militaria sites van nature rechtse bolwerken? En je nick is gewoon te populair bij neo nazis.
Kijk kijk...........
Hier doe je het weer harro.
Fout fout............
Kortzichtig hoor.
Vraagje: hoe weet jij dat nou dat de naam WEHRWULF populair is bij neo-nazi`s??? Bij jij zo`n undercuver mannetje?? foei!
Vertel vertel harro.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

Harro schreef:
wehrwulf schreef:Zucht.
Wie bedoel je er nou mee.
Wie zijn dan die overduidelijke extreem-rechtse londsdalers nou volgens jou.
Man, wat klets je nou? Moet ik ze bij naam kennen ofzo?
wehrwulf schreef:Aangezien dat ik deze topic heb gestart, voel ik mij aangesproken.
Dat mag je van mij als je daar reden toe ziet? Hoor je dan bij de harde kern of de meelopers?
wehrwulf schreef:Trouwens dit artikel heb ik van de TV (teletext) die dus door de AIVD is gegeven.
Dus?
wehrwulf schreef:Maar nu met de billen bloot,ik zou dus graag horen wie ( welk persoon ) bedoel je daar nou mee.
Welke persoon? :? Volgens mij heb ik het over een groep, namelijk de extreem-rechtse Lonsdalers.
wehrwulf schreef:Aangezien je die mening hier hebt geventileerd,moet je iemand bedoelen die hier zijn mening verkondigd.
Heh? Waar heb je het over? Ik heb het over een groep. Sinds wanneer zijn extreem-rechtse Lonsdalers één persoon en dan ook nog op dit forum?
wehrwulf schreef:HA!!! nu ben je erbij!
Waarbij?
wehrwulf schreef:Gewoon eerlijk,of durf je dat niet, noem de naam van deze persoon.
Volgens mij ben je niet goed bij je hoofd.
wehrwulf schreef:En aangezien dat je ook al een aanmerking maakte op mijn nickname WEHRWULF.
Ja, aangezien dat? Wat wil je nou eigenlijk?
GRAPPIG!! :lol: :lol:
NU doe je het weer.
IK NIET WETEN.
Joh ga eens fietsen.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Alles op zijn tijd Wehrwulf want nu draai je er weer onderuit. De vraag is nog: wie druk ik in de rechtse hoek als ik zeg dat extreem-rechtse Lonsdalers dit onderzoek misbruiken?

Interessante subvraag is waarom je je aangesproken voelt als ik het over extreem-rechtse Lonsdalers heb. Blijkbaar behoor je dan mogelijk tot de genoemde harde kern of tenminste tot de meelopers.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
wehrwulf
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 22 mar 2005, 22:01
Locatie: nederland

Bericht door wehrwulf »

TROUWENS........
Met die leo doe je ook al zo raar!
Heb je dat vaker??
Sterkte gewenst.
Oja...................niet gaan schelden,doe ik ook niet.
there are only two things that happen when you wrestle with a pig,you get dirty and the pig likes it!!
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

wehrwulf schreef:GRAPPIG!! :lol: :lol:
NU doe je het weer.
IK NIET WETEN.
Joh ga eens fietsen.
Wat doe ik weer?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik dacht dat Leo toch duidelijk stelde dat hij niet op je commentaar zit te wachten.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Plaats reactie