Ik heb me vandaag aangemeld voor Paypal,maar ik snap eigenlijk niet hoe geld van de Creditcard kan overmaken naar mijn Paypal account?
Ik moet daar een speciale code voor krijgen,maar ik weet niet waar ik die kan vinden.
'Find the 4-digit Expanded Use Number associated with this charge on your next credit card statement (monthly transaction history).
If you access your card statement online, it may take up to 4 business days for your Expanded Use Number to appear. If you don't have online access to your statement, please wait for your printed statement to arrive by mail.
'
Want ik had het al eens met een eerdere account geprobeerd,maar toen heb ik nooit dat nummer gekregen.
Weet iemand dus misschien waar ik dat nummer kan krijgen te zien?
Robin
Paypal
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
Re: Paypal
Op je eerstvolgende VISA-maandoverzicht!robin.h schreef:'Find the 4-digit Expanded Use Number associated with this charge on your next credit card statement (monthly transaction history).
29th Let's Go!!!!!
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Valt dit ook niet via internet na te kijken,ik gebruik een Mastercard kaart?
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- dvdhoven
- Lid
Het is al wat jaren geleden voor mij, maar idd staat op je maandoverzicht gewoon een nummer bij de PayPal afschrijving. Dat kun je dan gebruiken.
En het is idd dus een poosje wachten. Dat vond ik toen ook niet geweldig.
En de meeste creditcards zijn nog hopeloos ouderwets en kennen nog geen online rekeningraadpleging. Ergerlijk. Ik geloof dat alleen IDG momenteel een card heeft met online mogelijkheden.
En het is idd dus een poosje wachten. Dat vond ik toen ook niet geweldig.
En de meeste creditcards zijn nog hopeloos ouderwets en kennen nog geen online rekeningraadpleging. Ergerlijk. Ik geloof dat alleen IDG momenteel een card heeft met online mogelijkheden.
Dick van den Hoven
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Nou heb ik dus eindelijk het nummer gekregen,maar nu heb ik een vraagje.
Er staat dat je met de informatie die je van paypall krijgt(Die heb ik) + je Bank Transfer ID naar je bank moet gaan,en het geld daar moet overmaken of iets dergelijks.
Maar wat is dus die Bank Transfer ID? Weet iemand dat misschien?
PS: Ik dacht dat het geld overmaken naar je account ook via internet kon,maar blijkbaar dus niet.
Er staat dat je met de informatie die je van paypall krijgt(Die heb ik) + je Bank Transfer ID naar je bank moet gaan,en het geld daar moet overmaken of iets dergelijks.
Maar wat is dus die Bank Transfer ID? Weet iemand dat misschien?
PS: Ik dacht dat het geld overmaken naar je account ook via internet kon,maar blijkbaar dus niet.

Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
- Lid