Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zhukov schreef:Ik zit in de trivia... Ook alleen...
Woei, ik zit nu ook in Trivia.
Vorig jaar aan het eind van de zomervakantie zat het iedere dag vol. Dat was erg leuk toen. Iedereen als een gek typen om die antwoorden te krijgen en punten te ontvangen.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Zhukov schreef:Nou is de trivia weer helemaal leeg en ik weet niet hoeveel troepen patton heeft... Kun je ook passen?
Ja dat kan, moet je gewoon even wachtten..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Zhukov schreef:hehe, dank je, ik heb concurrentie gekregen van pionier overigens!!
Ik zit in de gewone, maar hoe kom ik nu in Trivia??
Oke, gedaan..
Zijn jullie daar nog? Want ik heb het idee dat ik daar in mijn eentje zit..