Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Leuk is dit zeg! Heb net m'n eigen straat gevonden.
Wie wil er hoog gedetailleerde luchtfoto's van de kazernes in Den Haag kopen?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Grappig, ik kijk nu op de Reichskanslerei in Berlijn, en vlakbij het Sony Centre. Plaatsen waar ik vorig jaar geweest ben. Nu eventjes naar de Ramblas in Barcelona!!
//Edit:
Ramblas gespot, nu zweef ik boven de Arc de Triomphe..
Eiffeltoren ook gezien...
Doet mij herinneren aan mijn totaal geflopte spreekbeurt.
"Jullie hadden de spreekbeurt niet zo goed voorbereid"
"Nee mevrouw, maar wie verzind het woord eiffeltoren-gimmicks nou..?"
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Ik heb ooit een programma gedownload (volkomen legaal overigens) waarmee je in heel Nederland maximaal kon inzoomen op huizen etc. Het heette iets van Terra Explorer ofzo. Ik zal eens kijken of ik het nog ergens kan vinden met Google.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose