Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zit nog altijd in Amerika, nu in Orlando om precies te zijn.
Vlieg volgende week weer terug naar Nederland, dus dat moet inderdaad ook nog even goed gaan .
Trouwens leuk om vanuit Amerika het forum (af en toe) te volgen .
RLS ik hoop dat je niet in een van de tornado's terecht komt die op dit moment in de Atlantische oceaan aan het huis houden zijn, de bijkomende turbulentie schijnt verschrikkelijk te zijn. Vrije val duikvluchten van een kilometer enzo.. Succes.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
vakantie bevalt prima, veel gezien,lekker weer etc!
Geen last van tornado's op deze plek.
Het is alleen erg erg warm. Maar dat is ook wel weer lekker eigenlijk.
Toevallig:
op de heen reis zat ik in het vliegtuig, tv aan het kijken, CNN, nieuwsonderbreking voor de vliegtuigcrash is Boston.
Op de terug reis, wederom een vliegtuig gecrashed bij Marathon.
mja, was toch ook één neergestort waar de inzittenden doodgevroren waren met problemen van de druk regeling etc? weet wel niet welke...
maar inderdaad er vallen er veel....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Simon schreef:mja, was toch ook één neergestort waar de inzittenden doodgevroren waren met problemen van de druk regeling etc? weet wel niet welke...
maar inderdaad er vallen er veel....
ja, Helios airways, is gebeurd vlakbij Marathon, in de buurt van Athene.