Verzendbewijzen TPG post
-
- Lid
Verzendbewijzen TPG post
Op de verzendbewijzen staat een code die je via http://www.tpgpost.nl kunt volgen. Echter werkt deze niet. Hebben jullie dit ook vaker???
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Mooyman
- Lid
Inderdaad, het pakketje was al geruim een dag onderweg en nog was het niet te volgen via tracktrace.nl, zeer vervelend voor zowel Joey als mij.
Pakketje is inmiddels aangekomen dus is er gelukkig niets aan de hand, maar dat er door tpg niet altijd even voorzichtig met de post omgegaan wordt beleefde ik afgelopen week nog eens doordat er zelfs een aangetekendstuk, geadresseerd aan mij, zoek was op het postkantoor
.
Na een half uur zoeken door diverse mensen, werd het uiteindelijk gevonden in een achteraf laatje
.
Pakketje is inmiddels aangekomen dus is er gelukkig niets aan de hand, maar dat er door tpg niet altijd even voorzichtig met de post omgegaan wordt beleefde ik afgelopen week nog eens doordat er zelfs een aangetekendstuk, geadresseerd aan mij, zoek was op het postkantoor

Na een half uur zoeken door diverse mensen, werd het uiteindelijk gevonden in een achteraf laatje

Collector of uniforms of the enemy