Iemand 10.000 euro??

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Iemand 10.000 euro??

Bericht door FELIX »

Doe iets origineels met het logo van nieuwe tv zender Talpa.

http://www.talpa.tv/

Mooi kansje maar het is wel een erg saai logootje, ik zou wel iets weten: zo'n filmpje waar die 10 cirkels aan komen vliegen en het logo vormen en zich om draaien en dan staat er iets: talpa tv ofzo :lol: , maar zo handig ben ik niet met de computer. Misschien iets voor jullie?
Laatst gewijzigd door FELIX op 27 jul 2005, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Dit mag naar de babbelbox. Het idee is overigens gejat van volkomenkut.com. Die hadden hier een wedstrijd mee maar moesten de inzendingen verwijderen na een aanklacht van talpa. Nu doen ze het zelf...
FELIX
Lid
Berichten: 980
Lid geworden op: 25 feb 2005, 14:51
Locatie: Nederland

Bericht door FELIX »

Roel R. schreef:Dit mag naar de babbelbox. Het idee is overigens gejat van volkomenkut.com. Die hadden hier een wedstrijd mee maar moesten de inzendingen verwijderen na een aanklacht van talpa. Nu doen ze het zelf...
Wat een site zeg :| . Maarja, hehehe echt iets voor hen om het dan zelf te doen.
Groeten R.

Felix in columna sedet et cogitat: carpe diem.
Gebruikersavatar
Zhukov
Lid
Berichten: 1308
Lid geworden op: 26 aug 2004, 00:05
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Roel R. schreef:Dit mag naar de babbelbox. Het idee is overigens gejat van volkomenkut.com. Die hadden hier een wedstrijd mee maar moesten de inzendingen verwijderen na een aanklacht van talpa. Nu doen ze het zelf...
Was dat niet retecool ipv volkomenkut??? Stond me iets van bij?
Вместе мы непобедимы
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Dat is ook mogelijk, in iedergeval van een van die weblogs.
Plaats reactie