Eneco?!?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Zhukov
Lid
Contacteer:

Eneco?!?

Bericht door Zhukov »

Jongens, wat ik nou toch weer aan m'n broek heb hangen...

M'n ouders zijn op vakantie, dus ik heb het rijk effe 3 weken voor mezelf alleen, op zich natuurlijk wel lekker. Vanavond was ik effe met wat vrienden wezen eten, kom ik net zo rond 22.30 thuis...

Blijkt heel de voortuin open te liggen, een gat van 1 x 0,75m zo'n halve meter diep!! Heel de tuin is afgezet met rood-wit gestreept gevarenlint, van de Eneco. De ingang is met linten afgesloten en om de hele tuin hangt dat lint!! Ik kon niet eens fatsoenlijk meer bij de voordeur komen!! We hebben van die kleine sierstenen (10x10 cm), die zijn er allemaal uit gehaald en op een grote stapel in de hoek gelegd, een grote berg zand, aarde en klei midden in de tuin!!

En geeneens een briefje oid in de brievenbus, helemaal niks. Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand is!! Ik zit nou dus mooi met een opengebroken voortuin, zonder dat ik weet wie het gedaan heeft en belangrijker nog; waarom!! Er zal wel een lek ofzo zitten in een gasleiding, of iets met de riolering zijn, maar het is alleen bij ons, niet bij de buren ofzo... En hadden ze dat dan niet effe kunnen melden voordat ze zomaar de hele teringzooi eruit halen!!
Вместе мы непобедимы
gilles
Lid

Bericht door gilles »

omg :|
wat voor een sukkels zijn dat :|
hopelijk zijn het geen stelletje grappenmakers
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Zhukov
Lid
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Nee, dat hoop ik ook niet... :cry:
Вместе мы непобедимы
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 15 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik neem aan dat je morgenochtend om 09.00 uur aan de telefoon hangt met Eneco?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Inderdaad heb je niet gevraagd waarom ze dat hebben gedaan? Lijkt me toch dat ze zoiets eerst even moeten doorgeven, en niet zomaar zonder iets te zeggen.
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
mario
Lid
Contacteer:

Bericht door mario »

Het is toch echt geen 1 april.
Help mee met het aanleggen van de Eerste Wereldoorlog boekendatabase.
http://www.boekenlijst1418.nl
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

mario schreef:Het is toch echt geen 1 april.
Niet? oh...

:wink:
Zhukov
Lid
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Lt. Tim_NL schreef:Inderdaad heb je niet gevraagd waarom ze dat hebben gedaan? Lijkt me toch dat ze zoiets eerst even moeten doorgeven, en niet zomaar zonder iets te zeggen.
Nee, ik was niet thuis toen ze het gedaan hebben, dat is het probleem. Toen ik wegging was er nog gewoon tuin, toen ik terug kwam een soort krater.

Ik neem aan dat er morgenochtend toch wel iemand komt die de boel een beetje dicht zal maken toch, zoniet dan zal ik idd bellen met eneco wat het allemaal voor moet stellen.
Вместе мы непобедимы
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Gegeven: 15 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Is 't niet iemand van hier geweest met een metaaldetector? Zo'n enecolint is natuurlijk zo geregeld.

Nee, zo'n krater is niet om te lachen natuurlijk. Ik denk dat je morgen wel duidelijkheid krijgt.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Tim Y.
Lid

Bericht door Tim Y. »

Slechte dag vandaag he, eerst Eneco en ook al 64 jaar ontslagen. :lol: :P
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Arjen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Arjen »

Het zou ook een waterleiding kunnen zijn of een riool.
Maar ik neem aan dat je inderdaad morgen ochtend vroeg wat mensen zult zien werken daar.
Dan kun je het vragen.

Succes ermee en laat het weten.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
killingspree
Lid

Bericht door killingspree »

zo ver ik weet doen ze zoiets alleen maar bij mensen die hun water gas en licht rekeningen niet betalen. normaal gesproken krijg je dan eerst 2 keer een man aan de deur die jou vriendelijk doch dringend wil verzoeken te betalen anders word je af gesloten.
in het geval je / jullie niet betalen en deze man niet te woord staan hebben zij het recht de toevoerkabels in de grond door te knippen.
ik weet niet of dit het geval is maar ik zeg je wel als dit het geval is, is dit niet goedkoop ! dan praten we over een 1000 euro alleen het knippen buiten !
het opnieuw aansluiten is nog duurder.

er van uit gaande dat je vader en moeder de rekeningen wel betaald hebben denk ik dat het om een storing gaat en zou ik zo snel mogelijk er achter proberen te komen wat er aan de hand is !

tip: maar foto's van de tuin hoe het er nu bij ligt ! op het moment dat er iets beschadigd heb je altijd bewijs !

succes er mee jongen

gr van niels
Zhukov
Lid
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Jongens bedankt allemaal. Komt allemaal goed, was echt Eneco, die hadden bij metingen een groot gaslek ontdenkt onder de bestrating op de rand van de tuin, maw; Zhukov woonde op een enorme bom. :P Maar alles wordt nou uitgegraven (ik heb nou geen voortuin meer over) en vernieuwd.

Wat Proos zei moest ik ook nog aan denken, dalijk is het iemand die gewoon een idiote grap met je uithaalt. Maar dat blijkt dus allemaal mee te vallen, gelukkig!!
Вместе мы непобедимы
gilles
Lid

Bericht door gilles »

foto's? :lol: :P
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Wel humor, komen je ouders thuis van vakantie:'En, heb je de boel een beetje heel gehouden??' :lol:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Plaats reactie