Pats met je fiets!
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Pats met je fiets!
We hebben een pats met je auto topic gehad, een pats met je mobiel, je scooter en motor. Misschien zelfs nog wel meer. Maar Nederland is een echt fietsland. Iedereen heeft wel een fiets sommige zelfs meerdere. Dus het wordt hoog tijd om eens te patsen met je fiets. 

- Michael_Wittmann
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
Ok, even de technische gegevensNico Roelofs schreef:Mooi fietsje Skylighter! Wat voor onderdelen groep heb je erop liggen? Toevallig een carbon voorvork?
-Colnago C-40 Gold edition (geheel carbon dus) met bladgoud belettering

-Campagnolo Record 10-speed
-Time RXS carbon pedalen
-Campagnolo Neutron wielen met prorace bandjes.
Zijn er slechts 400 van gemaakt. Ok nu wel weer genoeg gepatst.

-
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Darryl
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ik ga ook even mee patsen met mijn fietsen.
Als eerste mijn dagelijkse fiets van het merk Sparta. Wordt voor de dagelijkse dingen gebruikt.

Als tweede mijn mountainbike. Een Giant ATX 860 al wel een oud model. Maar er ligt de nieuwste shimano LX groep op met de nieuwe rem-schakelgrepen en de Hollowtech2 trap-as. Binnenkort keer voorvork, stuur en zadel vervangen. Nu liggen er slicks op want ben op de weg aan het trainen.

Als derde en tot nu toe mij laatste fiets. Want er zullen in de toekomst nog wel meer bij komen. Mijn voor oorlogse gazelle herenfiets. Dit is mijn restauratie project.

Als eerste mijn dagelijkse fiets van het merk Sparta. Wordt voor de dagelijkse dingen gebruikt.

Als tweede mijn mountainbike. Een Giant ATX 860 al wel een oud model. Maar er ligt de nieuwste shimano LX groep op met de nieuwe rem-schakelgrepen en de Hollowtech2 trap-as. Binnenkort keer voorvork, stuur en zadel vervangen. Nu liggen er slicks op want ben op de weg aan het trainen.

Als derde en tot nu toe mij laatste fiets. Want er zullen in de toekomst nog wel meer bij komen. Mijn voor oorlogse gazelle herenfiets. Dit is mijn restauratie project.

- pvt_Ed
- Lid