Leden stellen zich voor - deel 2

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

779arien schreef:Woonplaats : Alveringem (België)
Dat bezoek ik ooit nog eens, daar ben ik zeker van! (Om een welbepaald graf van een welbepaalde pastoor te bezoeken :) )
Bob Marien
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2004, 20:20

Bericht door Bob Marien »

Misschien kan je komen op de jaarlijkse bijeenkomst bij het graf van personen met bepaalde opvatting. Ambiance verzekerd. :wink:
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik zal het wel houden op een gewoon bezoek op een gewone dag. Niet dat ik iets heb tegen bepaalde ( :wink: ) leden van bv. de VMO, maar het is mij louter om de geschiedenis te doen, dus die politieke ambiance zal ik aan mij bvoorbij laten gaan :).
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Info: Thomas Roode, Apeldoorn, 17 en een half

Ik ga na de zomer Journalistiek studeren aan de HBO in Zwolle.

Mijn interesse voor WO2 is eigenlijk gewekt door de boeken die mijn opa had en ik als klein kereltje van 8 begon te lezen (samen met mijn opa, die dan dingen zo simpel mogelijk uitlegde)...

Bovendien ben ik sowieso geintereseerd in militaire aangelegenheden, aangezien het militair zijn in mijn bloed zit - mijn opa zat in de KNIL, mijn andere in de Marine, mijn vader zit heden ten dage nog in het leger (bij de Verbindingsdienst), maar ik heb die instelling niet zo

Naast WO2 en militaire aangelegenheden liggen mijn interesses bij het vrouwelijk geslacht, bier, en science-fiction (ben geen Star Wars nerd of Trekkie by the way - kijk gewoon graag naar SciFi) en dat was het wel zo'n beetje.

Ik luister graag naar Rock muziek en de stukken geschreven door John Williams (klassieke muziek, denk aan "Hymn To The Fallen" (Saving Private Ryan) en "Schindler's List".

Naast lezen, speel ik graag computer games (meestal strategiegames, zoals Sudden Strike, Age of Empires of Close Combat).
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Welkom op het forum! Er zitten hier meer Close Combat fanaten, en ik heb zelf ook drie delen van Sudden Strike!
Veel post plezier, enne wat HBO in Zwolle betreft: Windesheim??
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

yuppes! Gebouw D
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Effe Voorstellen

Bericht door johan willaert »

Op voorstel van Bob, wat meer over mezelf

Ik ben Johan Willaert, inmiddels 38 jaar jong en ik woon dichtbij de Belgische kust. In 1996 trouwde ik in Las Vegas met Kristien en ondertussen hebben we een dochtertje, Ellen.
Ik werk als PR-verantwoordelijke in een Belgische Militaire School.

Ik begon US militaria te verzamelen toen ik zo'n 10 jaar was (1976) en ik heb m'n eerste items nog steeds (een veldfles en First Aid Pouch).
Het was altijd mijn doelstelling een algemeen beeld te geven van de GI zoals hij in de volledige Europese campagne vocht (ETO=Noord-Afrika,Sicilië,Italië,Engeland,Frankrijk,België,Nederland,Duitsland). Ik verzamel enkel items die tijdens deze campagnes gebruikt zijn (dwz geen USMC, geen Pacific,....) Mijn verzamelwoede resulteerde ondertussen in een 40-tal volledige Amerikaanse sets van kop tot teen (hoofddeksel tot schoenen...)

Om eventjes te stoefen: de prachtige nieuwe GI Collectors Guide had ik ook kunnen schrijven.......
Veel van deze zaken worden getoond op mijn site (klik op de www) die ongeveer om de twee maanden upgedate wordt.

Als iemand mijn advies vraagt om Amerikaans te verzamelen, zeg ik: 'begin met een mooie en complete mannequin en ga vandaar verder......'

Rgds,

Johan
29th Let's Go!!!!!
Bob Marien
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2004, 20:20

Bericht door Bob Marien »

Johan,

Zou die militaire school in Zedelgem liggen? :lol:
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Inderdaad

Bericht door johan willaert »

Inderdaad Bob,

Ik werk in 2 KSOO, waar sedert 27 Jul 04 LtKol VAN de VYLE CO is....
Voor de ingewijden.... Ik ben daar 'den SCV'.....

Johan
29th Let's Go!!!!!
Bob Marien
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2004, 20:20

Bericht door Bob Marien »

Johan je mag gerust de groeten doen aan de CO.
Heb vijf jaar samengewerkt met hem on Lombardsijde. Ook Stef (achternaam ontsnapt mij momenteel, maar ook komende van 14A) mag je de groeten doen.
Ik ben reeds vijf jaar op pensioen en was S4 in 14A.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Stef

Bericht door johan willaert »

De Candt????

En Dries Ocket?? Ken je die nog van 17RA???

Johan
29th Let's Go!!!!!
Bob Marien
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2004, 20:20

Bericht door Bob Marien »

Ken ik beide, maar de eerste beter dan de tweede alhoewel ik Dries vorig weekend nog gezien heb. :lol:
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Feestje

Bericht door johan willaert »

Was het op dat feestje van die Generaal???

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Ruben
Lid
Berichten: 778
Lid geworden op: 11 jul 2004, 21:55
Locatie: België, Aalter

Bericht door Ruben »

Het Belgisch leger..voorrang aan feesten :P
Btw ik ben Ruben Vanthuyne, 17 jaar jong, ik woon in Aalter;Belgie Ik ga volgend jaar naar het 6de middelbaar (nog maar een jaar :cheer: ).
Mijn interesse voor WoII is eigelijk onrechtsreeks gewekt: al van in de kleuterklas had ik een obsessie voor zware rupsvoertuigen. Via deze weg kwam ik uit bij de WoII tanks. Nu hou ik me ook meer algemeen bezig met WoII, en begin ik stilaan een bescheiden verzameling :roll:. Ik hou me ook veel bezig met modelbouw (altijd WoII), en ik ben ook een fervent gamer (liefst WoII *) . En een goeie fuif of feest kan er ook wel af :mrgreen:

Grtz, Ruben
War is something human...
Bob Marien
Lid
Berichten: 220
Lid geworden op: 27 jun 2004, 20:20

Re: Feestje

Bericht door Bob Marien »

johan willaert schreef:Was het op dat feestje van die Generaal???

Johan
Inderdaad :wink:
Gesloten