Leden stellen zich voor - deel 2
- Tex
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- onne
- Lid
Hoi,
Ik ben Onne. Ben een 23 jarige HTS bouwkunde student uit Westzaan. Vooral D-Day/Normandie ben ik in geinteresseerd en ik ben al aardig wat keertjes in Normandie geweest. Tijdens de 60e herdenking overigens ook weer (camping Omaha Beach). Maj. Cain heeft me over de rand getrokken om te gaan verzamelen, nadat ik jaren niets met mijn WO2 interesse had gedaan. Hij heeft me overigens ook op deze site gewezen. Op dit moment ben ik dus beginnend verzamelaar en ben op zoek naar van alles wat de US GI bij zich had op D-Day.
Mzzl, Onne
Ik ben Onne. Ben een 23 jarige HTS bouwkunde student uit Westzaan. Vooral D-Day/Normandie ben ik in geinteresseerd en ik ben al aardig wat keertjes in Normandie geweest. Tijdens de 60e herdenking overigens ook weer (camping Omaha Beach). Maj. Cain heeft me over de rand getrokken om te gaan verzamelen, nadat ik jaren niets met mijn WO2 interesse had gedaan. Hij heeft me overigens ook op deze site gewezen. Op dit moment ben ik dus beginnend verzamelaar en ben op zoek naar van alles wat de US GI bij zich had op D-Day.
Mzzl, Onne
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Darryl
- Lid
- Maj.Cain
- Lid
- Contacteer:
Hey Onne!!
Welkom op het forum
Ik zei al dat je het wel leuk zou vinden hier, en dat blijkt wel........
Spreek je nog wel ltrs!!
Maj.Cain
Welkom op het forum

Ik zei al dat je het wel leuk zou vinden hier, en dat blijkt wel........
Spreek je nog wel ltrs!!
Maj.Cain
Red Devils of Arnhem/Oosterbeek
http://www.156PARA.com
http://www.156PARA.com
- Dodo
- Lid
nee, dit jaar niet. Wel geweest! Het is verdomd mooi daaronne schreef:Dank julllie! Voel me al een beetje thuis!
Nog meer mensen in Normandie geweest dit jaar? Zou leuk zijn als ik toevallig een forumlid op de foto heb gezet op D-Day op het strand!

Was echt een topvakantie!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944