Eneco Tour

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Thijs
Lid

Bericht door Thijs »

En wat ga je dan doen met de Tour de France en zoveel andere wedstrijden? afschaffen?Daar is het net zo gevaarlijk hoor.
Thijs
TommoVich
Lid
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Als je die gevaarlijke stoepranden in een wijk in nederland bekijkt , en je bekijkt een simpel dorpje in Frankrijk , dan zie je het meteen :wink: Tom
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Thijs
Lid

Bericht door Thijs »

Simpele dorpjes?Ik vind het net even onveilig als bij ons hoor,die jongesn moeten daar met een rot vaart door al die smalle straatjes,vaak staan er nog bloembakken en andere opstakes om nog maar te zwijgen van al de ronde punten.En de afdalingen van de col s zijn toch ook niet zo veilig(vraag maar aan popovich) en het klimmen mischien nog minder(mensen die onder de moto lopen ,mensen die renners hinderen,enz)
Ook betaalt elke stad waar het aankomst is een dikke som geld en ze willen dan een aankomst in het centrum zelf om hun stad zo aantrekkelijk mogelijk voor te stellen(reclame) waardoor het parcour heel bochtig is in de slotkilometers.

Eigelijk is dit een zinloze discussie dus laten we het hier dan bij houden.

MGV Thijs
Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Je hebt gelijk Thijs. In ieder geval kunnen de gemeentes en de organisatie wat mij betreft wel meer moeite doen om het parcours veiliger te maken. Ook in Frankrijk is het soms gevaarlijk al lijkt het me minder. Voordeel daar is dat ze lang niet altijd met de grote groep bij elkaar aankomen, omdat er meer gelosten zijn.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
TommoVich
Lid
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Ok , die mensen die hinderen , daar heb ik niets over gezegd , maar als je een dorp in nederland bekijkt in nederland en je bekijkt een in frankrijk , zie je denk ik al meteen het verschil :P
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
Martijn
Lid
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Julich dus de winnaar! Was vandaag oppermachtig.

Volgend jaar de laatste kans voor Dekker!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Plaats reactie