Iemand al eens gekeken naar Judasgame?
Ik heb nu een paar afleveringen gezien... maar ik blijf me verbazen hoe mensen elkaar in de ogen kijken en ondertussen kunnen liegen dat de vonken er vanaf springen. Wat een achterbakse manier om te winnen soms. Dan zou ik liever helemaal niets winnen en als een betrouwbaar persoon op de buis verschijnen dan op die manier met de centjes er vandoor te gaan.
Stel dat je vriend/vriendin aan dat programma meedoet en op zo'n achterbakse manier wint.... zou dat dan voor jou een reden zijn om de relatie te verbreken? Tenslotte, wat zegt dat over de betrouwbaarheid van die persoon?
Misschien moet ik maar niet zoveel over stomme spelletjes nadenken
Judasgame
- Proos
- Technisch beheerder
- Gegeven: 14 keer
- Ontvangen: 35 keer
- Contacteer:
Judasgame
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
- Arjen
- Lid
- Contacteer:
ik kijk bijna helemaal nooit televisie; het laatste dat ik gekeken heb was die docu over stalingrad; ik dacht november vorig jaar?
anyway ik ken het programma niet maar ik moet zeggen dat ik mijzelf over precies dezelfde dingen kan verbazen.
dat is iets waar ik dan ook echt helemaal niet mee overweg kan.
anyway ik ken het programma niet maar ik moet zeggen dat ik mijzelf over precies dezelfde dingen kan verbazen.
dat is iets waar ik dan ook echt helemaal niet mee overweg kan.
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb."
http://odeon.xs4all.nl/
- PPL
- Lid
Ik heb het wel eens gezien ja, maar eigenlijk erger ik me kapot aan dat spel.
Aan de ene zijde mensen die heel zielig hun verhaal lopen te doen dat ze arm en nerooid zijn, maar aan de andere kant manipuleren ze en liegen ze dat het een lieve lust is.
Not my kind of people.
Expeditie Robinson daarentegen.....
Aan de ene zijde mensen die heel zielig hun verhaal lopen te doen dat ze arm en nerooid zijn, maar aan de andere kant manipuleren ze en liegen ze dat het een lieve lust is.
Not my kind of people.
Expeditie Robinson daarentegen.....
Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
- Willem ter Haar
- Lid
- Contacteer:
- Roel R.
- Lid
- Contacteer:
- Peter M
- Lid
Ethiek is ver te zoeken de dag van vandaag op het TV scherm. Welk gestoord individu komt trouwens op het idee om een bende marginalen die zich nog als kinderen gedragen en dan nog liefst zo aanstellerig mogelijk in een huis te duwen en dat huis vol te hangen met camaera's?
Het ergste komt dan nog: de mensen zien het graag en het verkoopt, de bewoners van dat huis worden opslag bekende Vlaming (of Nederlander in jullie geval...).
Ze gaan soms wat ver met amusement naar mijn mening...
Het ergste komt dan nog: de mensen zien het graag en het verkoopt, de bewoners van dat huis worden opslag bekende Vlaming (of Nederlander in jullie geval...).
Ze gaan soms wat ver met amusement naar mijn mening...
-
- Lid
- Audie Murphy
- Lid