Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Laat hem toch gewoon. Als iemand op mannen valt is dat toch zijn zaak en dan hebben we ons daar nu eenmaal niet mee te moeien maar je moet het nu ook weer niet gaan gebruiken als scheldwoord!
Mijn god, zelfs in dit topic kunnen jullie off-topic gaan. Graag nu weer 'on-topic' alsjeblieft. Of moet ik alles op gaan schonen?
Alvast bedankt..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Door dat vrouwtje zou ik ook wel eens willen ondervraagt worden
En nu we toch bezig zijn met serie's: Jennifer Garner bekend van oa Alias Edit: het zijn thumbnails, je kunt ze dus aanklikken
Speeld zei niet in die film ADRIFT? Van die mensen die gaan zwemmen in de mexicaanse zee en dan zijn vergeten de trap van de zeilboot uit te hangen zodat ze niet meer terug de boot op kunnen?...... Is een nieuwe film. Anyways, mooi mooi!!
Deze kreeg ik net via mail doorgestuurd. Heb hem alleen even aangepast ivm forumregels. Is wel iets voor Alex denk ik.