Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hmmm der zijn tog nog aardig wat mensen die hardcore luisteren... maar ik vond moh een haalf jaar geleden idd ook beter maar nu is het volgens mij hoe later het word hoe harder het word en ik vind de bass in de liedjes daar ook niet eht fantastisch... krijg je lekker terror nummer ofzo heb je best weinig bass.... maar ja het blijft leuk.....
Gers! (cool, tof, wauws) Echt prachtig om al die mensen zo uit dr dak te zien gaan! Geweldig! Iedereen z'n ding zeg ik dan maar.
En dat stukje van Bertjan vind ik maar zielig. Laat iedereen lekker in zijn waarde!
tsja het nou eenmaal een nederlandse uitvinding heh het hakken en die belgen maken tog overal een potje van haha neehj hoor , maar wat vinden jullie dan het verschil?
Simon schreef:ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant, ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Jaaah! Huub Hangop!!
haha inderdaad
zeg heb jij ook wel eens zo'n broek, met van die zakken aan de zijkant aan? want als ik jouw zo zie, denk ik dat zo'n broek jouw heel erg mooi zou staan, lalalalaa
het verschil in hakken, mmm moelek uit te leggen...
ga naar een gemengde fuif, hollanders belgen, en je ziet het direkt
Laatst gewijzigd door Simon op 11 aug 2005, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace