Loveproblem:Het is over,maar niet voorbij. Het klopt niet

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Opgeheven account 1427

Bericht door Opgeheven account 1427 »

Dank je wel Sjoerd, ik zoek ook zeker afleiding en het lukt steeds beter. Ik heb er ook heel veel over gepraat, mensen doen mij inderdaad dingen inzien en weerhouden me van het te snel beslissingen nemen...

De situatie nu:

Sommigen denken dat ik alles op de Belg afschuif.
Ik bedeel de belg niet een hele grote rol toe. Zoals ik is het in de eerste plaats door haar twijfel en onzekerheid. Door het pushen van die belg, zeg maar, is het allemaal sneller gegaan dan nodig was. Ze heeft eigenlijk overhaast een beslissing gemaakt, geflankeerd door mijn liefde aan de ene kant en zijn 'vriendschap' en 'goed advies' aan de andere kant. Natuurlijk was zijn advies doorspekt van eigenbelang, anders had hij haar niet geprobeerd te zoenen (want ze had wél aangegeven dat hij moest respecteren dat het niet kon, dat ze mij had, dat het alleen als vrienden kon).

Door zo snel in de war te zijn geraakt heeft ze als eerste mij overboord gezet. En dat was niet nodig geweest als het allemaal niet zo snel en 'pusherig' was gegaan. Dan had ze wel dezelfde twijfels over haarzelf gehad, maar dan hadden we samen aan een oplossing kunnen werken: nu heeft ze me volledig buitenspel gezet, juist op dát cruciale moment. Eigenlijk zelfs voor dat moment.

Ik neem haar niets kwalijk. Wél hoop ik, ja bid ik zelfs dat ze in zal zien dat onze toekomst niet vergooid hoeft te worden. Klinkt egoïstisch, maar wij kunnen echt een toekomst hebben: dat was wel duidelijk de afgelopen maanden.
Ik hoop dat ze zal gaan inzien dat onze liefde (want die is er nog, ook van haar kant, heeft ze toegegeven) een hele goede, vaste, solide basis kan zijn voor het 'oplossen' van haar problemen. Dat wil niet zeggen dat ze mij in alles moet betrekken, dat ze mij altijd nodig heeft voor elk probleem... Maar wel dat juist die basis haar een warm thuis kan geven van waaruit ze haar problemen het hoofd kan bieden, en waar ze altijd op terug kan vallen....

Ik heb haar nu geschreven dat ik merk dat ze nu even geen contact wil. Ik heb haar op het hart gedrukt dat áls ze behoefte krijgt met me te praten, ze dat ook echt moet doen: Ik ken haar namelijk, uit onzekerheid zal ze die stap niet of niet snel zetten. Ik laat het échte initiatief dus aan haar over, ik geef alleen speldeprikjes en aansporingen. Af en toe...
Pauli
Lid

Bericht door Pauli »

Koch, het feit dat je je hart wil uitluchten of bepaalde fora laat wel zien dat je echt niet blij om het geen wat er gebeurt is bent.

Ga uit, heb plezier, drink veel, praat met veel dames maar hou contact met je ex! En(!) vergeet vooral je vrienden niet!

HEUJ ERVARING :D
"Even a fool is thought wise when he keeps his mouth shut"
Sjoerd
Lid

Bericht door Sjoerd »

Met dat veel drinken zou ik toch een beetje uitkijken als ik jouw was, maar wat betreft het uitgaan en plezier hebben: volledig mee eens. :)
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Jeeper704
Lid

Bericht door Jeeper704 »

Ik denk dat Koch op 't goeie spoor zit.
Volhouwen, man! :)
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Opgeheven account 1427

Dank je kerel :D

Ik kreeg zojuist dit mailtje terug:

hoi musje,

Hoe is het er nou mee? ik ben nu bij mijn moeder dus heb niet zoveel naar mijn mail gekeken.
dank je wel voor je mail. ik vind het inderdaad moeilijk als ik een smsje krijg ofzo maar het is niet zo dat ik het niet wil. Ik wil alleen niet te vaak smsen/bellen of mailen enz enz. Ik vind het harstikke leuk om wat van je te horen en ik zal dan ook zeker wat terug sturen, ik zal ook uit mezelf soms wat sturen maar ik wil gewoon niet te vaak smsen....
hopelijk snap je dat een beetje,

ik moet nu eten dus ik kan niet verder typen, ik hoop dat het wat beter met je gaat, met mij wel ik kom een beetje tot rust en daar ben ik super blij mee....
nou ik spreek je snel weer..

kus ******

...sja...
Zhukov
Lid
Contacteer:

Bericht door Zhukov »

Gaat helemaal goedkomen Koch, 't is nou nog effe klote, maar er komt gewoon een moment dat het weer beter gaat.

Vergelijk jezelf met de Sovjet Unie in de oorlog; je bent volkomen verrast door een inval die je niet verwachtte, het gaat nu nog effe klote, maar langzaam maar zeker vindt je je krachten terug en kun je terugslaan tegen dat rotgevoel. Voor je het weet sta jij samen met je vriendin in Berlijn je overwinning te vieren; eind goed al goed Afbeelding
Вместе мы непобедимы
Jeeper704
Lid

Bericht door Jeeper704 »

Zou het niet beter kunnen zeggen :D
Opgeheven account 1427

Dan zijn al die miljoenen doden zeker die kleine stukjes ik die doodgaan...

Mooi gezegd :wink:
Opgeheven account 1427

En het gras lispelt naast het gras
En de bloemen bloeien hun geheim,
Waarvan ik nog niet gescheiden ben,
Als ik maar ga liggen in het gras
En met haar samen bloem mag zijn.
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Als het terug goed komt .. toch een klein feestje voor de forum-bezoekers ? :P :lol:
Simon
Lid

Bericht door Simon »

als het goed komt, zou ik ze de eerste weken laten doen.... :wink:

ik wens je echt succes toe Koch!! ik hoop echt dat het goedkomt!
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
gilles
Lid

Bericht door gilles »

en als ze nog aan het twijfelen is..

elke vrouw valt voor dit

:lol: http://www.hedensguld.se/produkter/1052831453.jpg
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Jeeper704
Lid

Bericht door Jeeper704 »

Nooit pushen, maar ook niet de zielige gaan uithangen ...... heeft verkeerd effect.

Alhoewel voorgaande wél zou kunnen helpen. ;) :)
Opgeheven account 1427

Niet om het weer omhoog te kicken hoor, maar hier is een kleine update:

Ik ga haar vanavond weer zien. Ze wilde me weer eens spreken. Nou is dat voor mij een mooie gelegenheid om haar mijn bedenkingen van de afgelopen weken te vertellen. Wat dat betreft is dit heel goed voor me geweest.

Ik heb me namelijk de afgelopen drie weken bedacht dat ik ook een aandeel heb in dit alles, groter dan ik aanvankelijk dacht. Zij vertelde me op vakantie dat ze me soms miste, ook al was ik bij haar. Toen was het nog niet zo'n issue, maar ik weet nu dat ik haar de laatste tijd op een afstand heb gehouden. Onbewust... mijn vorige relaties liepen op de klippen omdat ik te aanhankelijk was. Toen ik merkte dat zij heel aanhankelijk werd, ben ik me onbewust steeds iets meer gaan distancieëren door vaak achter de PC te zitten en nog meer van dat soort dingen. Terwijl dit eigenlijk 180 graden tegen mijn gevoel inging... Ik wil dat ze dit weet, want zij denkt nu dat zij de 'schuldige' is, en dat ik ben zoals ik de laatste maanden in de relatie was... terwijl ik juist was veranderd. Onbewust...!

Beetje warrig, maar hopelijk snappen jullie het..

Enne... dit is haar:
Afbeelding

Weten jullie meteen over wie ik het heb :)
Shifty
Lid
Contacteer:

Bericht door Shifty »

Mooie meid.
Komt allemaal goed man
Plaats reactie