Ander en beter.
Leer ermee leven.
Klinkt hard,maar iedereen of toch iedereen heeft dat wel eens meegemaakt wat jij nu meemaakt.
Ge gaat er niet van dood hoor.

Weinig aan toe te voegen. Sterkte, Koch! Uiteindelijk slijt het wel!Zhukov schreef:Ja, ik ben het eens met Dvaupell!!
Het is ook niet dat Koch compromitterende dingen over haar heeft gepost, haar naam ben ik nog niet tegen gekomen, een ardes evenmin, het emailtje wat staat gequote is toch ook niet het einde van de wereld en haar foto zouden we ook tegen kunnen komen in het 'waar-val-je-op-topic' en dan had iedereen het hartstikke leuk gevonden. We lezen geen geheimen, maar krijgen wel inzicht in iemand persoonlijke situatie en ik denk dat het alleen maar mooi is als hij zo wat van zich af kan schrijven en er hier misschien mensen zijn die hem enigszins op kunnen beuren.
Ik stel de aanwezigheid van Koch hier op het forum erg op prijs en ik hoop dan ook dat zijn situatie snel weer op knapt!!
Yep, ziet er mij een toffe kerel uit.Zhukov schreef: Ik stel de aanwezigheid van Koch hier op het forum erg op prijs en ik hoop dan ook dat zijn situatie snel weer op knapt!!