Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik heb het nu ook....ik lijd er extreem onder, besteed nergens meer aandacht aan....
ik ga nooit meer van iemand houden, als het fout gaat, ga je kapot tifus zooi
idd, tkan rot zijn maar laat niet met je sollen.
Geniet( met mate) van't leven want we zijn hier maar even (op deze aardkloot)
Leg je even volledig toe op je hobby en verzet je gedachten.
Am Ende steht der Sieg Voorheen bekend als 'bollebekboerke' op dit forum
ik heb het nu ook....ik lijd er extreem onder, besteed nergens meer aandacht aan....
ik ga nooit meer van iemand houden, als het fout gaat, ga je kapot tifus zooi
heb ik ook, net uit met me meissie en ze heeft me gwn aan ut lijntje gehouden afgelopen week van, ja ik weet niet precies wat ik wil :S maar nu blijkt dat ze al zeker paar dagen geleden aan iemand vertelt heeft dat ze hem leuk vind....
Maarja, genoeg leuke meisjes hier in de buurt nog (en ja, ik zit er wel mee, maar ik verkloot me hele school als ik hiermee blijft zitten, en dan is ut game over ---> andere school...0
''Man hat uns zwar die welt genomen aber beim himmel hat man es nicht geschafft''
Hetzelfde hier, het was dus ook met mijn liefje gedaan na bijna 11 maand, ze doet alsof ze me eigenlijk wel terug wilt, een week geleden toen het al 2weken uit was ofzo, heb ik nog met haar gekust en andere dingen... beetje later zegt ze dat het haar speet dat ze het eigenlijk niet wouw, 2dage later weer vandat... (dan doet ze ineens alsof ze me echt niet meer wilt, ze doet grof enzo, en zoals jij beschrifjt, inderdaad dan veranderen ze, dat kun je haast niet inbeelden hoe hard ze veranderen!!!!) terwijl ze eigenlijk al 5 gasten heeft gekust, en sinds een paar dagen ook een lief heeft
dat maakt je zelfvertrouwen echt kapot zoals Brian zegt, ik ga ook niet meer een vaste relatie hebben voor een paar maand...
achja, vlag omhoog, en vogele voort vaderland zeker???
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
ma kweet hoe kut het is.. kheeft ook lang geduurt voor
ik over men ouwe vriendin heen was...
maar het erge was wij moesten uit elkaar....
terwijl we beide niet wilden!!!
Vriendelijk verzoek om op het gebruik van Breezer-taal te letten. Schrijf worden voluit, dus 'wacht' in plaats van 'w8'. Besteed aandacht aan je posts.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. ' Stephen E. Ambrose
wittmann schreef:dry your eyes m8!! plenty more fish in the see...
ma kweet hoe kut het is.. kheeft ook lang geduurt voor
ik over men ouwe vriendin heen was...
maar het erge was wij moesten uit elkaar....
terwijl we beide niet wilden!!!
Au, zeer pijnlijk... zo voelt het nu gek genoeg ook... zo van de liefde is er nog, maar toch kan het niet zijn.