We hebben je hulp nodig!: Je gebruikt een Ad Blocker, maar onze website wordt mogelijk gemaakt door advertenties. We vragen je daarom vriendelijk om de Ad Blocker voor deze site uit te zetten of een donatie te doen.
Volgens mij bedoelt ie een klein kaliber geweerpatroon hehehehe dan is wegrennen en EOD bellen wel wat overdreven . Maar mits het een granaat is met mogelijke aanwezigheid van springstof, dan moet je zeker uitkijken ja.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Marc 82 Recon schreef:Carl geef de mensen geen slechte dingen om uit te proberen want er zullen ongetwijfeld mensen zijn die zo dom zijn om dit te proberen.
carl1944 schreef:Vastmaken in een bankvijs en dan met een schroevendraaier en hamer de achterkant aanslagen----->vuurwerk
Dus...vooral niet properen jonges
Carl
Dat deed de broer van me opa vroeger ook vlak na de oorlog. Een paar keer gaat het goed, totdat hij een keer een stukje huls in zijn been had zitten. Die heeft daarna zulke domme dingen ook niet meer gedaan.
De jeugd van toen hé
Mijn grootvader deed dus juist hetzelfde. Tot er een huls in een van zijn speelkameraden zijn handen ontplofte...gedaan met de pret.