Kan de ebay verkoper je maximale bod zien?
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Kan de ebay verkoper je maximale bod zien?
In plaats van 3 euro heb ik maximaal 30 euro geboden voor een veiling, per ongeluk..
Nu heeft een andere ebayer (met 0 feedbacks) precies tot mijn maximum geboden. Ik vind het een beetje verdacht..
Weet iemand van jullie of de verkoper kan zien hoe hoog je maximum bod is?
Bedankt.
Nu heeft een andere ebayer (met 0 feedbacks) precies tot mijn maximum geboden. Ik vind het een beetje verdacht..
Bedankt.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- Michael_Wittmann
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 4 keer
- Contacteer:
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
Het zit zo, de verkoper verkoopt caps vanaf 0,01 cent. Ik heb bij de verkoper nog nooit een cap boven de 1 Pond weg zien gaan.. Ik bied per ongeluk 30 pond en 1 of andere Ebayer met 0 feedback bied precies tot 29 euro!! Dat lijkt me erh toevallig, TE toevallig en ik vind het dan ook een verdachte situatie.
Nu de veiling geeindigd is, zit ik met een cap van 30 pond terwijl de verkoper nog nooit een cap boven 1 pond heeft verkocht. Ik weet zeker dat ik genaaid ben.
Hoe trek je trouwens een bod in?
Nu de veiling geeindigd is, zit ik met een cap van 30 pond terwijl de verkoper nog nooit een cap boven 1 pond heeft verkocht. Ik weet zeker dat ik genaaid ben.
Hoe trek je trouwens een bod in?
Laatst gewijzigd door Jelle H. op 12 aug 2005, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
- willysproject
- Lid
Re: Kan de ebay verkoper je maximale bod zien?
De verkoper kan het niet zien... In hoeveel keer bieden is die 'medebieder' tot je bedrag van 30 euro geraakt...??Jelle H. schreef:In plaats van 3 euro heb ik maximaal 30 euro geboden voor een veiling, per ongeluk..
Bedankt.
Tref je dezelfde 'medebieder' aan bij andere veilingen van die verkoper? Zo ja, biedt hij alleen op militaria artikelen of op de meest uiteenlopende zaken??
Gerd
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
De medebieder heeft 0 feedbacks en is dus nog niet actief geweest, ook niet bij andere veilingen. Bovendien stond er nog eenzelfde cap (bij dezelfde verkoper) te koop voor 1 cent!! Net alsof je dan 30 Pond voor een cap gaat bieden.
Ik denk dat de verkoper nog een account heeft geopend en op zijn eigen veiling heeft lopen bieden. Ik vind het gewoon TE verdacht.
Ik denk dat de verkoper nog een account heeft geopend en op zijn eigen veiling heeft lopen bieden. Ik vind het gewoon TE verdacht.
- willysproject
- Lid
Ja idd...Jelle H. schreef:De medebieder heeft 0 feedbacks en is dus nog niet actief geweest, ook niet bij andere veilingen. Bovendien stond er nog eenzelfde cap (bij dezelfde verkoper) te koop voor 1 cent!! Net alsof je dan 30 Pond voor een cap gaat bieden.
In dat geval ben je wel gejost.... Je kan het melden aan Ebay, maar ze zullen er niks aan doen... Ebay wordt rijk door dergelijke wanpraktijken...
Gerd
- Michael_Wittmann
- Lid
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Gewoon je bod intrekken is het makkelijkste.
Niemand kan trouwens je maximumbod zien. Misschien heeft die kerel met feedback 0 (waarsch verkoper dus) ook eerst een heel hoog bedrag ingegeven en dit bod ingetrokken, zo kon hij de prijs zien die je hebt geboden (om dan opnieuw te bieden tot net onder die prijs)
Niemand kan trouwens je maximumbod zien. Misschien heeft die kerel met feedback 0 (waarsch verkoper dus) ook eerst een heel hoog bedrag ingegeven en dit bod ingetrokken, zo kon hij de prijs zien die je hebt geboden (om dan opnieuw te bieden tot net onder die prijs)
-
- Lid
- Tim Y.
- Lid
- Jelle H.
- Lid
- Contacteer:
- Miesjel
- Lid