Wat vinden jullie hiervan?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Franz
Lid

Bericht door Franz »

Vergeet het maar.
Ge wrijft het er bij die soldaten nog eens dik in dat ze vechten voor een nutteloze zaak.

Logisch nadenkend hebt gij gelijk,maar als ge ginder zit denkt ge echt niet zo logisch als gij.
Dan is alles wat er negatief gebeurt in je land een opdoffer ipv een steun in de rug.

Die soldaten daar lezen ook de krant en kunnen stoten als dit best missen.
Franz
Lid

Bericht door Franz »

Enne,niet vergeten.
Hoe harder gij tegenwringt in eigen land tegen de oorlog.

Hoe harder de vijand tegenvecht om zogezegd de spreekwoordelijke druppel te zijn.
Ge helpt hen!!!

Der feind hört mit!!!!!!!
Simon
Lid

Bericht door Simon »

of mischien zegt de vijand dan: enkel nog aanslagen tegen de regering en niet tegen de bevolking etc...

en het is ook een nutteloze zaak, maar dat er aan het thuisfront word gedacht aan de slachtoffers etc, dat ze dat niet meer willen, dat ze moeten terugkomen is mischien nog een steun...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Franz
Lid

Bericht door Franz »

Simon schreef:of mischien zegt de vijand dan: enkel nog aanslagen tegen de regering en niet tegen de bevolking etc...
Vergeet het.
Het is de bevolking dat je moet treffen om druk te zetten.
Denkt ge nu echt dat die klojo's van tactiek gaan veranderen? Nee integendeel,die gaan nog meer bomaanslagen op de bevolking plegen.
Franz
Lid

Bericht door Franz »

Nu ja,als ge daar uw eigen wilt mee bezig houden dan moet ge dat zeker niet laten.
Veel succes met je actie.
Maar kom niet voor mijn wielen. :evil:
Robin V
Lid

Bericht door Robin V »

Psst, er bestaat een edit-knop... :wink:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel over die acties...
Het is enerzijds wel ludiek en goed bedoeld, maar of de soldaten zelf ermee gediend zijn... :|
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Jeeper704
Lid

Bericht door Jeeper704 »

In dit geval moet ik Franz gelijk geven.
Hoe zou jij je voelen als je te lezen of te horen krijgt dat niemand achter je staat terwijl je in een ver land zit en misschien de huidige dag je laatste kan zijn?
Daar al eens over nagedacht????? :shock:
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Richard1976
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Simon schreef:inderdaad het is tegen de regering bedoeld, en die soldaten kunnen ook het anders opvatten: ze willen ons hier weg uit deze hel...

het is maar hoe je het bekijkt
Zo zie ik het dus ook. En natuurlijk zou het thuisfront eigenlijk achter de troepen moeten staan indien het een gerechtvaardige oorlog is. Maar dat is het niet. Het thuisfront wil deze oorlog niet en de oorlog tegen Irak is alleen maar gebaseerd op leugens. Wat moet je dan als thuisfront?! Je wilt dat de troepen snel weer thuis komen en dan is dit een van de manieren waarmee je je mening kan uitten. Helaas trekt Bush zich van deze acties niets of weinig aan en zullen er nog elke dag onnodige slachtoffers vallen.
Hoe komt het eigenlijk dat Amerika Bin Laden nog niet opgepakt heeft?
Jeeper704
Lid

Bericht door Jeeper704 »

Shaft schreef: Hoe komt het eigenlijk dat Amerika Bin Laden nog niet opgepakt heeft?
Omdat ie -zoals elke echte terrorist - hier in België op z'n landgoed zit ........
Laatst gewijzigd door Jeeper704 op 22 aug 2005, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Simon
Lid

Bericht door Simon »

Shaft schreef:
Simon schreef:inderdaad het is tegen de regering bedoeld, en die soldaten kunnen ook het anders opvatten: ze willen ons hier weg uit deze hel...

het is maar hoe je het bekijkt
Zo zie ik het dus ook. En natuurlijk zou het thuisfront eigenlijk achter de troepen moeten staan indien het een gerechtvaardige oorlog is. Maar dat is het niet. Het thuisfront wil deze oorlog niet en de oorlog tegen Irak is alleen maar gebaseerd op leugens. Wat moet je dan als thuisfront?! Je wilt dat de troepen snel weer thuis komen en dan is dit een van de manieren waarmee je je mening kan uitten. Helaas trekt Bush zich van deze acties niets of weinig aan en zullen er nog elke dag onnodige slachtoffers vallen.
Hoe komt het eigenlijk dat Amerika Bin Laden nog niet opgepakt heeft?
inderdaad, maar ik zie het als het volk tegen Bush opzetten, en niet tegen de troepen...
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Richard1976
Lid
Contacteer:

Bericht door Richard1976 »

Jeeper704 schreef:
Omdat ie -zoals elke echte terrorist - hier in België op z'n landgoed zit ........
:lol:
posse
Lid

Bericht door posse »

[/quote]Nu hoor ik jou denken dat het niet tegen de troepen is,maar tegen de regering.
Allemaal goed en wel,maar wat ge doet komt bij de mannen en vrouwen die hun leven riskeren verkeert over,wees daar maar zeker van.
Denk daar maar eens over na,als ge nog eens je land ondermijnd met anti war slogans!!!

Euhm, leven we niet in een vrij land, waar iedereen een andere mening mag hebben? :?

Dat die gasten daar respect verdienen, volledig akkoord!!! Maar daarvoor mag je toch wel tegen een NUTTELOZE oorlog zijn, niet???

posse
posse
Lid

Bericht door posse »

Jeeper704 schreef:In dit geval moet ik Franz gelijk geven.
Hoe zou jij je voelen als je te lezen of te horen krijgt dat niemand achter je staat terwijl je in een ver land zit en misschien de huidige dag je laatste kan zijn?
Daar al eens over nagedacht????? :shock:
Akkoord, Jeeper704, maar er bestaat ook zoiets als censuur in het leger...

wat schadelijk is voor de moraal, zal niet tot bij de soldaten komen... jammer genoeg...

grts posse
Franz
Lid

Bericht door Franz »

posse schreef:
wat schadelijk is voor de moraal, zal niet tot bij de soldaten komen... jammer genoeg...

grts posse
Geloof je dat zelf?

En natuurlijk mag iedereen zijn mening hebben en demonstreren tegen die oorlog.
Maar het is ook mijn goed recht om deze mensen te "veroordelen",klopt?
posse
Lid

Bericht door posse »

Yep, ik geloof dat zelf...

Yep, je mag je eigen mening uiten van me... Liever mensen die opkomen voor hun mening dan de grijze muizen, maar niet mensen 'veroordelen'...
Plaats reactie