Pukkelpop

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Pukkelpop

Bericht door verellen »

Wie is er hier allemaal naar Pukkelpop geweest?
Wie vonden jullie dan goed en welke groepen vielen tegen?
Ikzelf vond The Prodigy in het begin slecht (muziek stond te stil) maar op het einde waren ze wel goed.
Korn viel bij mij tegen, ik had ze beter verwacvht. Maar hier waarschijnlijk ook omdat de muziek te stil stond.
Maar Pukkelpop was dit jaar wel geslaagd voor mij.
Goede groepen gezien ('T Hof van Commerce, the hacker, zornik, drupkick murphys,...)
Volgend jaar zien ze me er weer..
Gebruikersavatar
pvt_Ed
Lid
Berichten: 478
Lid geworden op: 04 jan 2005, 20:01
Locatie: Valkenburg

Bericht door pvt_Ed »

Ik ben alle dagen geweest.

Ik heb bijna alles van de mainstage gezien. We stonden voornamelijk voor aan in die "box" zeg maar. The Prodigy, dropkick murphy`s, Korn, Social Distortion, Franz Ferdinand, Skitsov, The subways, Kaiser chiefs (best wel lachen, ondanks dat de zanger een gebroken been had bleef ie toch springen) en zo kan ik wel nog eventjes doorgaan. Ook heb ik nog The hackensaw boys gezien, die waren best wel chillen. En natuurlijk als afsluiter de Heideroosjes. Stond helemaal vooraan bij het hek. Wel leuk dat ze Nick Cave hebben uitgefloten. De zanger van Danko Jones en de basgitarist van de Heideroosjes waren hem bijna de hele show aan het afzeiken. Het enige wat tegenviel was de camping, we hadden 25 belgen naast ons zitten. Die hadden een stuk grond van ons ingepikt in de eerste nacht. Best wel kinderachtig maar na het bijhalen van de security moesten ze alles opruimen en inpakken en helemaal achterin de wei gaan liggen.

Zeker voor herhaling vatbaar. Super gezellig en we waren met een leuke groep. We hadden al plannen voor volgend jaar maar eventjes kijken wie er komt spelen.
"Doa komme der Tommies aan reep unne. De pruus keek op en zoag ze de brugk naderen, op dat moment vloog der brugk in der loch en begon de strijd um Valkenberg"
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

De zanger van kaiser chiefs had niet een gebroken been, maar 2 gescheurde enkelbanden die nog niet geheel genezen waren ;)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Camping vond ik wel goed. We lagen dan ook wel perfect (de middelste gang op het eerste kruispunt (neffe den tette :) , mer hij heeft wat afgedaan voor ons :wink: )

Maar precies niet veel reacties, weinig forumleden die geweest zijn :) ofwel hier gwn niks willen zeggen over hun pukkelpop ervaring (oftwel gewoon te zat om zich nog er iets van te herinneren :) )
Gebruikersavatar
Shifty
Lid
Berichten: 2215
Lid geworden op: 31 okt 2004, 22:10
Locatie: Heist od Berg - België

Bericht door Shifty »

Laatst gewijzigd door Shifty op 24 aug 2005, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

We waren speciaal een half uur op voorhand naar het optreden van Zornik gegaan. We stonden ergens helemaal vanvoor en toen kwam dije aankondiger met:

Ze zijn na 6jaar gestopt eindelijk terug: The Posies!!

Iedereen van: haha, dit is een grap, Zornik moet nu spelen..
Bleek dat ze het programma veranderd hadden.. :x

Iedereen die vanvoor ston terug weg :)

Later op de dag ze dan toch kunnen zien..
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent

Bericht door Tim »

Ik ben helaas niet geweest door herexamens
heb de pixies nog niet horen vernoemen, kheb gehoord dat ze deze keer wel beter waren? (beter dan bvb werchter vorig jaar)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ClaudeBot, Google en 0 gasten