Wat ben jij?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Wat ben jij?

Bericht door Dodo »

Zag net in een ander topic staan waarin enkele eigen 'persoonsbeschrijvingen' stonden. (is al op slot dat topic :P )
Ik vroeg mij nu af wat jij bent:
Skater
Kakker
Gabber
Alto
Gothic

Ook leuk als je je muziekstijl erbij zet:
Hardcore
Hardrock
Pop
Top 40 (is dat een stijl)
Drum n Bass
Rock

bla bla...

Ikzelf..
Ben vaag
Draag skater schoenen, polo's, me broeken hebben genoeg ruimte, maar ben niet direct in een hokje te stoppen..
Luister graag naar Drum n Bass en rock.



Voor de ouderen onder ons:
Ja de jeugd heeft allemaal groepen, en maak je daar niet druk om. Het is niet bizar of iets dergelijks, en zeg niet dat het een verachtelijk systeem is...

Dit is niet de bedoeling om elkaar af te zeiken
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Ik ben gewoon Peter, en luister naar muziek varierend van ska tot metal. Ik behoor niet tot een subcultuur omdat ik een eigen identiteit heb :lol:
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Ik vind dat zo'n onzin allemaal, die groepen.. Is gewoon een manier om aandacht te trekken (die ze thuis niet hebben gekregen?). Vind het zowiezo al stom dat je bij een groep ofzo moet horen.. Maarja ieder heeft zo zijn mening/ding en die accepteer ik helemaal!

Ik luister oldies als Queen, Stones, Beatles, Beethoven, Mozart, beetje relaxed (eigenlijk alles wel, met uitzonderingen), moet al die moderne computer rotzooi niet, maar zitten altijd uitzonderingen tussen :lol:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ho wacht even..
Die groepen komen doordat mensen elkaar opzoeken. Het is niet zo dat je aangewezen word en een plaatsje krijgt toebedeeld..
Iemand die bijvoorbeeld skater is, hoeft niet zonder een eigen identiteit te zitten. Iedereen denkt op zijn eigen manier, maar als je elkaar opzoekt dan zijn er overeenkomsten...
Dat moet je even in je achterhoofd houden he.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Vroeger liep ik er behoorlijk alternatief bij. Wijde en donkere kleding, kettingen en natuurlijk stevige metal luisteren. Maar heb me nooit bij een bepaalde groep gevoeld. Was geen skater, was geen alto, geen punker en ook geen gothic. Deed gewoon waar ik zelf zin in had. :P

Inmiddels loop ik nu alweer een aardige tijd in normale kleding. Gewoon waar ik me lekker in voel. Luister nog steeds graag naar metal en de afwijkende stromingen. Maar luister ook erg graag naar hardstyle en hardcore. Als ik er maar uit me dak op kan gaan. :)
Gebruikersavatar
Daan S.
Lid
Berichten: 971
Lid geworden op: 10 mar 2004, 21:48

Bericht door Daan S. »

Dodo schreef:Ho wacht even..
Die groepen komen doordat mensen elkaar opzoeken. Het is niet zo dat je aangewezen word en een plaatsje krijgt toebedeeld..
Iemand die bijvoorbeeld skater is, hoeft niet zonder een eigen identiteit te zitten. Iedereen denkt op zijn eigen manier, maar als je elkaar opzoekt dan zijn er overeenkomsten...
Dat moet je even in je achterhoofd houden he.
Ok dat kan ik nog begrijpen. Maar als je elkaar op wilt zoeken wilt toch niet zeggen dat je er zo idioot bij moet lopen zoals die gothics of hoe ze zichzelf ook noemen...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Stravers schreef:
Dodo schreef:Ho wacht even..
Die groepen komen doordat mensen elkaar opzoeken. Het is niet zo dat je aangewezen word en een plaatsje krijgt toebedeeld..
Iemand die bijvoorbeeld skater is, hoeft niet zonder een eigen identiteit te zitten. Iedereen denkt op zijn eigen manier, maar als je elkaar opzoekt dan zijn er overeenkomsten...
Dat moet je even in je achterhoofd houden he.
Ok dat kan ik nog begrijpen. Maar als je elkaar op wilt zoeken wilt toch niet zeggen dat je er zo idioot bij moet lopen zoals die gothics of hoe ze zichzelf ook noemen...
Respect voor de Gothics he..
Gothic is meer een gedachtengoed.. Daar kom ikzelf ook niet echt wijs uit, maarja.
Het is niet direct een kledingstijl...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dodo schreef:Respect voor de Gothics he..
Gothic is meer een gedachtengoed.. Daar kom ikzelf ook niet echt wijs uit, maarja.
Het is niet direct een kledingstijl...
Inderdaad, Gothic is meer een levenswijze. Iets wat ik nog steeds niet weet hoe het in elkaar steekt. Veel "kinderen" roepen wel dat ze gothic zijn maar weten zelfs niet eens wat het inhoud. Wat ik altijd wel grappig vindt om te horen. :)

Ik ga nog steeds regelmatig naar een metal café met oude vrienden van me. Ga er altijd in me normale kleren heen en het liefste een witte bloes. :lol:

Hier nog 2 foto's van me jassen die ik vroeger heb gedragen. Heb ze nog steeds vind het zonde om ze weg te doen. De linkse was me eerste jas. Die werd een beetje slecht en vond het zonde om daar de patches vanaf te halen dus ben ik maar een 2e begonnen.

Afbeelding

Achterzijde
Afbeelding
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Waarom staat er geen rammstein op?:|:P
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Nico Roelofs schreef:
Dodo schreef:Respect voor de Gothics he..
Gothic is meer een gedachtengoed.. Daar kom ikzelf ook niet echt wijs uit, maarja.
Het is niet direct een kledingstijl...
Inderdaad, Gothic is meer een levenswijze. Iets wat ik nog steeds niet weet hoe het in elkaar steekt. Veel "kinderen" roepen wel dat ze gothic zijn maar weten zelfs niet eens wat het inhoud. Wat ik altijd wel grappig vindt om te horen. :)

Ik ga nog steeds regelmatig naar een metal café met oude vrienden van me. Ga er altijd in me normale kleren heen en het liefste een witte bloes. :lol:

Hier nog 2 foto's van me jassen die ik vroeger heb gedragen. Heb ze nog steeds vind het zonde om ze weg te doen. De linkse was me eerste jas. Die werd een beetje slecht en vond het zonde om daar de patches vanaf te halen dus ben ik maar een 2e begonnen.
Hehe, leuk dat je die bewaard hebt. :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
TommoVich
Lid
Berichten: 401
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:07
Locatie: Gellik , Limburg , België
Contacteer:

Bericht door TommoVich »

Nou , ik ben niet echt een echte gabber , maar voel me er wel bij betrokken :P en ja ik luister Hardcore :)
"L'union Fait la Force - Eendracht Maakt Macht"
"Regiment Forteresse de Liège"
verellen
Lid
Berichten: 256
Lid geworden op: 26 sep 2004, 14:25
Locatie: geel

Bericht door verellen »

Nico Roelofs schreef:
Dodo schreef:Respect voor de Gothics he..
Gothic is meer een gedachtengoed.. Daar kom ikzelf ook niet echt wijs uit, maarja.
Het is niet direct een kledingstijl...
Inderdaad, Gothic is meer een levenswijze. Iets wat ik nog steeds niet weet hoe het in elkaar steekt. Veel "kinderen" roepen wel dat ze gothic zijn maar weten zelfs niet eens wat het inhoud. Wat ik altijd wel grappig vindt om te horen. :)
Dat ze niet echt een kledingstijl hebben zou ik niet direct zeggen. Wat wel is, is dat de meeste hun gothic-kleren meestal alleen aandoen om naar een gothic optreden (of gewoon een festival ofzo) te gaan en niet direct voor in het dagenlijks leven.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Skater, alto, hippie you name it.. of ja zo plaatsen mensen mij. Zelf draag ik gewoon wat ik fijn en mooi vind, wat wijdere broeken dan die strakke gebleekte fabrieksmatige gescheurde broeken. Bandshirts, voornamelijk uit de punkrock scene en gewoon egale shirts wat mij fijn zit. Wat bredere schoenen die fijn zitten en bij kleding passen (Reef's, adio's, vans, duffs etc). Luister naar 'oldies' Canned heat, beatles, the animals, pink floyd, rory gallagher etc. Maar ook veel in de punkrock scene (millencolin, belvedere, nofx) en ook wel in de metal/hardcore (niet die nederlandse muziek van hakken etc. maar met veel 'rock' invloeden namen als Hatebreed, Rise agains, Death by stereo, boysetsfire etc.)

maar goed just me zeg ik maar altijd..
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

ik ben eigenlijk ook ''niks'' droeg vroeger wel een aussie maar was geen echte gabber.

Heb nog wel steeds nike air max.maar verder kan ik me in geen enkele groep plaatsen.
Gebruikersavatar
Tim Y.
Lid
Berichten: 1202
Lid geworden op: 27 apr 2005, 14:42
Locatie: Kerkrade

Bericht door Tim Y. »

Nou vroeger luisterde ik meer heavy-metal enzo, maar nu doe ik het rustig aan en luister ik meer swing/jazz (Wat een verschil he.. :P ), ook bands als The Prodigy, Chemical Brothers en Audiobullies bevallen me wel, en en zo nu en dan nog eens wat harders. :wink: Qua kleren draag ik geen zwarte broeken en bandshirts meer maar toch nog wat bredere broeken, gewone spijkerbroeken zitten me niet echt lekker meer. :P
- Voorheen: Lt. Tim_NL
A man is not dead, until he is forgotten.
Plaats reactie