Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
heb je nog hiphoppers (waarom staat die er niet bij?), emo, hardmetalcore, metal, casual etc. you name it
Hiphoppers helemaal vergeten..
Dan heb je ook nog wiggers/ wiggaz
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
PPL schreef:Ik ben vooral zoveel mogelijk mijzelf.
Ik zit er eerlijk gezegd niet op te wachten om mij in een hokje te laten duwen
Dus iedereen die kiest voor een aparte stijl laat zich in een hokje duwen...
Er moet begrepen worden, ze laten zich niet duwen, ze kiezen. Dat is echt iets anders.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
ja precies! zie het als wat hoofd groepen net als je hebt US inf./army, navy, airforce, airborne en daar heb je weer subgroepen in bijvoorbeeld, pathfinders, armoured divisions etc.. zo heb je dat hier ook
Guido schreef:ja precies! zie het als wat hoofd groepen net als je hebt US inf./army, navy, airforce, airborne en daar heb je weer subgroepen in bijvoorbeeld, pathfinders, armoured divisions etc.. zo heb je dat hier ook
Het word nu heel diepzinnig..
Dus de skaters zijn de infanterie.
De gothics de marine
De gabbers de luchtmacht..
En dan de boarders van de skaters zijn de pathfinders
De inliners de -eeh...- armoured
Jeeper704 schreef:(in gedachten verzonken, stond hij daar, het hoofd lichtjes schuddend)
We sloegen heel even los Jeeper..
Guido schreef:ja precies! zie het als wat hoofd groepen net als je hebt US inf./army, navy, airforce, airborne en daar heb je weer subgroepen in bijvoorbeeld, pathfinders, armoured divisions etc.. zo heb je dat hier ook
Het word nu heel diepzinnig..
Dus de skaters zijn de infanterie.
De gothics de marine
De gabbers de luchtmacht..
En dan de boarders van de skaters zijn de pathfinders
De inliners de -eeh...- armoured
Nee de skaters zijn de airborne
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
ik ben toch meer punker/hippy om het zo maar te zeggen,
grote zonnebrillen en zulk soort dingen.
kwa kleding minder want ik doe gewoon aan wat ik zelf wil
khou er niet zo van om ''erbij te horen'' kvin het wel best zoals het is en wou dat graag zo laten.
men favo muziek styl is: rock, punk.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''