Amerikaans leger vervangt Humvee

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Bericht door pionier »

Gelukkig zijn er meer mensen die zo denken als ik. Dacht al dat ik de wind weer van voren zou krijgen.
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

"Je kan moeilijk Amerika aanvallen hé... daarom dat ik zo ijver om zoveel mogelijk mensen tegen de oorlog van Irak te krijgen... "
inderdaad, gewoon Saddam weer de macht geven en we zijn ervan af.
:x
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

???????????? wtf, helemaal niet, en dat zeg ik ook niet hé.... :?
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

(Jeeper staat in gedachten verzonken en het hoofd schuddend te kijken)

Ben zelf tweemaal in de USA geweest en telkens bij een doodnormale famile (eigenlijk een Veteraan en z'n familie).
Ik heb er goede herinneringen aan en nee het zijn allemaal geen gung-ho Yanks die enkel op oorlog uit zijn, 45 M16s in hun garage naast hun Bigfoot Monster Truck hebben staan, Cowboyhoeden dragen en in koperen potten spuwen. :roll:

Verwijt de gewone Amerikaan niet wat z'n regering uitspookt. Niet iedereen heeft op Bushmans gestemd.

Maar ja, het is nu éénmaal IN in Europa om Anti-Amerikaans te zijn ...... zelfs als de meesten er geen jota van snappen waarom zij nu Anti-Amerikaans zijn eigenlijk.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Jeeper704 schreef:(Jeeper staat in gedachten verzonken en het hoofd schuddend te kijken)

Ben zelf tweemaal in de USA geweest en telkens bij een doodnormale famile (eigenlijk een Veteraan en z'n familie).
Ik heb er goede herinneringen aan en nee het zijn allemaal geen gung-ho Yanks die enkel op oorlog uit zijn, 45 M16s in hun garage naast hun Bigfoot Monster Truck hebben staan, Cowboyhoeden dragen en in koperen potten spuwen. :roll:

Verwijt de gewone Amerikaan niet wat z'n regering uitspookt. Niet iedereen heeft op Bushmans gestemd.

Maar ja, het is nu éénmaal IN in Europa om Anti-Amerikaans te zijn ...... zelfs als de meesten er geen jota van snappen waarom zij nu Anti-Amerikaans zijn eigenlijk.
Weinig aan toe te voegen... anti-Bush, akkoord ( 'k ben zelf ook niet al te dol op zijn beleid ) maar anti-Amerika? Hell no! 8)
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Ja als ik zeg Amerika, bedoel ik de regering van Amerika dus eigenlijk hé.... moest je het nog niet door hebben :wink:
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

Simon schreef:Ja als ik zeg Amerika, bedoel ik de regering van Amerika dus eigenlijk hé.... moest je het nog niet door hebben :wink:
Kan goed zijn, maar dit hier is getypte tekst en ik kan geen gedachten lezen.
Dus gelieve in 't vervolg preciezer te zijn, Dank u.

Daarbij ..... over u had ik het niet.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Tank Destroyer
Lid
Berichten: 576
Lid geworden op: 19 sep 2004, 20:35

Bericht door Tank Destroyer »

Ach, ik heb zelf ook niks tegen de bewoners van het land... Kan leuk handel met ze drijven in ieder geval :)
En ze zijn altijd super aardig.

Het is jammer dat de regering van de VS een beetje rare trekjes vertoont af en toe..
Gebruikersavatar
Jeeper704
Lid
Berichten: 1223
Lid geworden op: 05 jun 2005, 13:05
Locatie: Dendermonde (België)

Bericht door Jeeper704 »

Tank Destroyer schreef:Ach, ik heb zelf ook niks tegen de bewoners van het land... Kan leuk handel met ze drijven in ieder geval :)
En ze zijn altijd super aardig.

Het is jammer dat de regering van de VS een beetje rare trekjes vertoont af en toe..
Daarom dat ik ook zeg om niet de Amerikanen allemaal over dezelfde kam te scheren.
Niet iedereen stemde op Bush en je kan hen niet kwalijk nemen wat hun regering uitspookt.
Bring in the Hellcats! (M18 TDs)
World War II - European Theater of Operations
http://www.ww2-eto.com
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Jeeper704 schreef:
Tank Destroyer schreef:Ach, ik heb zelf ook niks tegen de bewoners van het land... Kan leuk handel met ze drijven in ieder geval :)
En ze zijn altijd super aardig.

Het is jammer dat de regering van de VS een beetje rare trekjes vertoont af en toe..
Daarom dat ik ook zeg om niet de Amerikanen allemaal over dezelfde kam te scheren.
Niet iedereen stemde op Bush en je kan hen niet kwalijk nemen wat hun regering uitspookt.
Zo is het maar net! Anders kan iedereen ons ook aanrekenen dat we Balkenellende en dat stelletje reactieve wetgevers als regering hebben.....
Daar is 'ie weer!
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

Simon schreef:???????????? wtf, helemaal niet, en dat zeg ik ook niet hé.... :?
dus wat wil je dan wél, je kan niet én vrede hebben én de veiligheid weghalen. Iedereen is de oorlog zat, maar denk je nou echt dat de situatie verbeterd kan worden?
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Euum, gij zei wel Saddam terug aan de macht...
Dat dus neit, een deftige regering bijeenzoeken, en de troepen laten terugtrekken ofzo...
mischien verminderen de aanslagen dan zelfs tot het minimum ofzo...
Maar dat is niet aan mij besteed om zo'n plannen uit te werken hé
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

"Dat dus neit, een deftige regering bijeenzoeken, en de troepen laten terugtrekken ofzo... "
en denk je dat ze daar nu niet bezig mee zijn?
Ik heb er geen kracht meer voor
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

Troepen laten terugtrekken???? dat is dan zowat één van de eerste dingen dat ik daarvan hoor, en geen 50 man ofzo hé....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
vincent
Lid
Berichten: 1022
Lid geworden op: 05 jun 2004, 18:26

Bericht door vincent »

tegen eind volgend jaar zullen 80 á 100000 troepen worden teruggetrokken uit Irak, halverwege 2006 zullen al 80000 troepen weg moeten zijn.
Ik heb er geen kracht meer voor
Plaats reactie