Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb nog wel een pc probleem, meer. Als ik op een link klik ( IE ), wordt een nieuw venster geopend maar de informatie wordt niet ingeladen. Iemand enig idee?
Als we hier toch over pc-probleempjes beginnen:
Ik heb hier een nieuwe muis moeten aansluiten, een Logitech. Alleen het muiswieltje reageerd niet.
De muis zelf is al getest op andere computers. Op mijn lap-top werkt ie perfect.
Ook heb ik bij de opties gekeken, en 4x het ding op 'scrollen' (oid) gezet... De opties veranderen trouwens niet bij het opstarten!!
Alleen op deze computer doet ie het niet... Ik begrijp er niets van Iemand een idee?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
dvaupell schreef:Welke Windows versie heb je, Dodo ?
Windows XP Home edition Service pack 2 - 5.1
Wat bedoel je met Driver props, Bob??
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
779 schreef:Driver problemen.. Kijk anders op de website van logitech.
Dat is een goede!!
Aan het downloaden!
Bedankt voor de tip.
(je moet tegenwoordig overal drivers voor hebben..)
Kleine kans dat mijn advies de goeie is maarja.. you never know! Ik ben eigenlijk totaal niet handig met PC's. Dus don't blame me als je PC straks kaduuk is
Roel, Het lijkt me een soort Spyware-Hijack waar je mee te maken hebt, d.w.z. als dit probleem ineens, uit het niets ontstaan is.
In dat geval, zou jij ook eens Hitman moeten draaien. In elk ander geval.... Sorry, Ik zou het niet weten.
Wat je eens kunt proberen is een andere Webbrowser gebruiken... De windows verkenner bijvoorbeeld of Netscape. Kijken of je dan hetzelfde verschijnsel hebt.
Driekwart van de mensen is gek, dus voor die ene kwart moet je uitkijken - Simon Carmiggelt.
Bob, het heeft gewerkt!!
Nu nog een ander probleem..
Ik heb op mijn computer ook quicktime, heb dit helaas nodig voor iTunes voor me iPod..
Het probleem is nu, firefox wil de hele tijd quicktime gebruiken als er een flash site is..
Dus bijvoorbeeld op http://www.planet.nl zie ik niet het middelste vak dat het nieuws laat zien.
Dit is heel vervelend.
Hoe zorg ik ervoor dat firefox ook flash gaat gebruiken als het nodig is? Het is wél geinstalleerd op de computer!!