Ciney [30okt 2005]

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

earlymb schreef: Je kunt ook even kijken voor het blad "Bigtwin" van deze en afgelopen maand. Daar staat een 2-delige reportage in over de WLA/WLC. Bijna alle foto's bij dat artikel zijn van HD's van een vriend van me, die een werkplaats heeft in Den Haag. :wink:

Grtn

David
Ja Willem stond er mooi op! Ik heb ook beide bladen gekocht.
CAN DO
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

earlymb schreef:
Dodo schreef:Ikkeh?
Ik heb nog niet eens het geld voor het boek waarschijnlijk.
Nee, 1 van mijn ooms is erg geïnteresseerd in motoren. Heeft laatst ook een Norton gekocht. Weet alleen nog niet welk type..
Je kunt ook even kijken voor het blad "Bigtwin" van deze en afgelopen maand. Daar staat een 2-delige reportage in over de WLA/WLC. Bijna alle foto's bij dat artikel zijn van HD's van een vriend van me, die een werkplaats heeft in Den Haag. :wink:

Grtn

David
Nog nooit van het tijdschrift gehoord, ik neem aan dat het te koop is in de tijdschriften handel of iets dergelijks.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Dodo schreef:Nog nooit van het tijdschrift gehoord, ik neem aan dat het te koop is in de tijdschriften handel of iets dergelijks.
Bruna heeft het in elk geval. Ik denk dat je ze inmiddels zou moeten nabestellen als je ze wilt hebben. :wink:

Grtn

David
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

earlymb schreef:
Dodo schreef:Nog nooit van het tijdschrift gehoord, ik neem aan dat het te koop is in de tijdschriften handel of iets dergelijks.
Bruna heeft het in elk geval. Ik denk dat je ze inmiddels zou moeten nabestellen als je ze wilt hebben. :wink:

Grtn

David
Oei..
Er is al een nieuwe uit dus?

//edit:
Wat is trouwens de adviesprijs?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

prijs is rond de 5 euro, exacte bedrag weet ik niet uit m'n hoofd.
http://www.bigtwin.nl
CAN DO
Gebruikersavatar
earlymb
Moderator
Moderator
Berichten: 1753
Lid geworden op: 16 jul 2004, 23:54
Locatie: Den Haag
Ontvangen: 28 keer
Contacteer:

Bericht door earlymb »

Dodo schreef:Oei..
Er is al een nieuwe uit dus?

//edit:
Wat is trouwens de adviesprijs?
Ik heb net even gekeken; nmr. 223 gaat over de WLA en nmr. 224 over de WLC. Prijs is €6,20 per stuk. :wink:

Grtn

David
Plaats reactie