Ja Willem stond er mooi op! Ik heb ook beide bladen gekocht.earlymb schreef: Je kunt ook even kijken voor het blad "Bigtwin" van deze en afgelopen maand. Daar staat een 2-delige reportage in over de WLA/WLC. Bijna alle foto's bij dat artikel zijn van HD's van een vriend van me, die een werkplaats heeft in Den Haag.![]()
Grtn
David
Ciney [30okt 2005]
- seabee
- Lid
CAN DO
- Dodo
- Lid
Nog nooit van het tijdschrift gehoord, ik neem aan dat het te koop is in de tijdschriften handel of iets dergelijks.earlymb schreef:Je kunt ook even kijken voor het blad "Bigtwin" van deze en afgelopen maand. Daar staat een 2-delige reportage in over de WLA/WLC. Bijna alle foto's bij dat artikel zijn van HD's van een vriend van me, die een werkplaats heeft in Den Haag.Dodo schreef:Ikkeh?
Ik heb nog niet eens het geld voor het boek waarschijnlijk.
Nee, 1 van mijn ooms is erg geïnteresseerd in motoren. Heeft laatst ook een Norton gekocht. Weet alleen nog niet welk type..![]()
Grtn
David
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
- Dodo
- Lid
Oei..earlymb schreef:Bruna heeft het in elk geval. Ik denk dat je ze inmiddels zou moeten nabestellen als je ze wilt hebben.Dodo schreef:Nog nooit van het tijdschrift gehoord, ik neem aan dat het te koop is in de tijdschriften handel of iets dergelijks.![]()
Grtn
David
Er is al een nieuwe uit dus?
//edit:
Wat is trouwens de adviesprijs?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- seabee
- Lid