Gezocht: 2 forumleden voor weekendje weg!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Gezocht: 2 forumleden voor weekendje weg!

Bericht door Nico Roelofs »

Meindert (Mooyman) en ik willen in oktober een weekendje naar de Ardennen gaan. We willen daar wat museums gaan bezoeken, maar ook de beurs in Ciney. Dus het weekend van 30 oktober. Waarschijnlijk wordt het dan op vrijdag vertrekken en maandags weer terug naar huis.

Nu is het de bedoelling om met 6 personen te gaan. Dus met 2 auto’s. Daar willen we 2 huisjes huren waar we dat weekend in verblijven.

Maj.Cain en Hell-Fire gaan ook al met ons mee. Dus dat betekend dat we nog 2 personen zoeken. Het liefste die ook nog bij 1 van ons in de buurt woont. Zodat je mooi met 3 man per auto kunt reizen.

Natuurlijk zitten er ook kosten verbonden aan dit weekend.

Dus als je het geld en de tijd heb dan horen wij dat graag. Graag alleen serieuze reacties. We moeten namelijk op redelijke termijn 2 mensen vinden die mee willen. Anders moeten we de plannen gaan aanpassen.
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Damn ik zou graag meewillen, maar ik weet niet hoe hoog de kosten zijn die hieraan verbonden zijn. Op dit moment vermoed ik dat ze te hoog zullen zijn, maar ik kan het natuurlijk altijd even bekijken als ik het weet.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Is Nico in al zijn enthousiasme vergeten te vermelden :wink: :) .
Mocht het geplande weekend doorgang vinden, dan moet je rekenen op 100 euro pp, dit is inclusief verblijf(appartement) en vervoerskosten(benzine).
Natuurlijk is dat niet voor iedereen gelijk, maar persoonlijk vind ik dit mee vallen.

Schriftelijke "sollicitaties" kan men richten aan de heer N.Roelofs :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Lijkt me erg leuk! Weet alleen niet of ik wel mag van mn ouders, weet ook niet of ik van jullie meemag..? Ik zal het vragen, maar het lijkt me hartstikke leuk! :)
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

In principe hebben we met Daan(Stravers) een vijfde persoon gevonden, we zoeken nu dus nog een zesde persoon, die eventueel met Maj.Cain en Hell-Fire mee kan.
Dus woon je in de omgeving van Zaanstad/Almere en je hebt interesse in dit leuke weekend Ardennen, neem dan contact met een van ons op.
Collector of uniforms of the enemy
jacob
Lid
Berichten: 865
Lid geworden op: 29 feb 2004, 16:34

Bericht door jacob »

verdikkie mij! lees dit dus net te laat..nouja in ieder geval veel plezier!
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Mag niet... :(

Dus Jacob, grijp je kans! :)
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

jacob schreef:verdikkie mij! lees dit dus net te laat..nouja in ieder geval veel plezier!
Waarom te laat :?: , id doe je wel even een PBtje Jacob.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ik zou aankomende zaterdagavond weten of ik mee kan of niet. Is dit al te laat of is dit nog okee? Ik hoop echt dat ik mee kan het lijkt me super lache, maargoed vol is vol en natuurlijk moet de financiele kant het ook toelaten. Dus laat me maar weten of het nog kan, zo jah dan laat ik het zaterdag weten.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

SiNiStEr schreef:Ik zou aankomende zaterdagavond weten of ik mee kan of niet. Is dit al te laat of is dit nog okee? Ik hoop echt dat ik mee kan het lijkt me super lache, maargoed vol is vol en natuurlijk moet de financiele kant het ook toelaten. Dus laat me maar weten of het nog kan, zo jah dan laat ik het zaterdag weten.
Laat het via een persoonlijk bericht maar even aan een van ons weten.
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Komt voor mekaar! :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Het huisje is nu geboekt, dus aanmelden heeft ook geen zin meer. Dus goi het topic ook gelijk dicht. :)

We gaan niet met zijn zessen wat we van plan waren, maar met zijn vieren. Meindert, Stravers en Hell-Fire en ik. We gaan dan het laatste weekend van oktober een weekendje naar de Ardennen. Als we terug komen zullen we wel een verslagje plaatsen. :)

Als het een succes wordt, misschien keer leuk om te doen met een echt grote groep forumleden.
Gesloten